Infiltratie!!

  • Bart-Jan

    Rare vraag hoewel ik steeds meer denk dat ik het zeker weet. Is de echte naam van EdiieCoenen niet Max Cohen? Wat een rare en nare negatieve man is dat zeg. Hoort volgens mij niet thuis op het Feyenoord forum

  • tommie F

    valt t je nu pas op??? eddie de paria van het prikbord en de moderators slapen lekker verder…………………….

  • Bart-Jan

    Ik had het al een tijdje gezien maar of het nu komt door frustraties die de prestaties van zijn clubje maar het gaat nu wel héél erg opvallen. Stel voor dat we vanaf nu iedere opmerking of reactie van “de neus” beantwoorden met een schaterende lach. Zo van laat hem krijgen wat hij ons toewenst. Mocht dat echt lukken zijn we snel van hem verlost. Maar was hij niet diegene die al dreigde bij een ban ga ik onder een andere naam prikken?

  • Don

    hij wist een of ander trucje dat hij zo onder de ban uit kon komen.

  • tommie F

    voorheen was t gewoon eddie!! hij is az suporter!!

  • Bart-Jan

    Ik weet niet of hij AZ supporter is. Weet wel dat hij anti ons is

  • Carl

    Dus je wenst hem iets toe Bart,waardoor we snel van hem verlost zijn?

    Zulke fans hebben we nodig bij Feyenoord.Het laagste van het laagste soort mensen…daar worden we kampioen mee..Toch?

  • Bloedgroep-FFFFF

    Ha die Bart-Jan,

    Het is en blijft een vraag wat die knul/vent, hier komt doen.

    Niet serieus op antwoorden iig.

    Die gozer verveeld zich mateloos, zijn cluppie, wie dat ook mag zijn, heeft kennelijk GEEN leuk en gezellig prikbord, dus komt-ie hier veelal stangen, maar wel weer zo dat je niet altijd gelijk doorhebt, dat het helemaal geen Feyenoordsupporter is.

    Een ander voorbeeld is iemand op Marktplaats,

    die eens in de zoveel tijd ineens in het bezit is, van mooie oude shirts, o.a. de gele Vectra ,HCS uit shirts en nog 2 oude zeer gewilde shirts, altijd in t Noorden, Gron/Drenthe!

    Hij heeft immers alleen ergens de FOTO´s online gepikt, die hij nu zgn verkoopt als zijnde echte goedbewaarde SHIRTS !

    Yeah right. Zo even 200€ jatten van andere, wat een lol!

    Zo dom dat zelfs zijn hotmail begon al met Aja……….!

    Is niet vergelijkbaar, maar blijkt wel dat vele toch bij de grootste club proberen, daar slachtoffers te zoeken, uit wraak, haat of…??

    eddiecohen-en is totaal anders, maar iig ook iemand, die kennelijk graag hier een vorkje meePRIKT. En infiltratie? Er valt weinig echt te infiltreren hier op t prikbord.

  • eddiecoenen

    gaap wat een onzin topic zeg ik heb gewoon mijn mening beledig niemand

    en ben meer feyenoorder dan de meeste mensen denken

  • Bloedgroep-FFFFF

    haha, meer Feyenoorder als we denken?

    We verwachten al geen greintje affectie met Feyenoord van je, dus probeer ons ook niet te overtuigen., LUKT niet!

    Wel zegt het genoeg, dat je hier iig wel met plezier bent,

    heeft jouw cluppie je een BAN voor ´t leven………. gegeven?