Feyenoord wou afscheid voor van den Herik

  • FR Dicky

    Feyenoord wou afscheid voor van den Herik

    Feyenoord heeft meermaals contact gehad met oud-voorzitter Jorien van den Herik, om op een ‘fatsoenlijke manier’ afscheid van hem te nemen. Maar de voormalig preses van de Stadionclub wilde dit niet. De reden waarom is bij algemeen directeur Erik Gudde niet bekend.

    'Er kwam een “nee” op onze verzoeken', zegt Gudde in het Radio Rijnmond-programma Met Wie, waarin luisteraars vragen kunnen stellen aan de Feyenoord-directeur. ‘Meestal werd er keurig afgebeld door Van den Herik. Op dit punt vond ik de omschrijving van Dick van Well (Raad van Commissarissen, red.) mooi. Die zei dat Van den Herik dit afscheid niet heeft verdiend, maar andersom heeft Feyenoord dit ook niet verdiend. Het zou mooi om zijn om op een punt te zeggen: shake hands, en het is klaar. Maar daar zijn twee partijen voor nodig’.

    Gudde sprak in de uitzending ook nog over de rechtszaak tussen Van den Herik en Feyenoord: ‘je probeert dat aan de voorkant te schikken zodat je dit niet hebt. Als de andere partij kiest om dit te doen, dan is dit de enige logische weg in Nederland’.

    De algemeen directeur van Feyenoord denkt dat zij sterk staan in de zaak: ‘als ik de overeenkomst zie komt het begrip rente daar niet in naar voren. Dus denk ik dat we een hele duidelijke casus hebben’.

    http://www.het-legioen.nl/nieuws/Default/3530-b-Feyenoord-wou-afscheid-voor-van-den-Herik-b-.html

  • FR1908

    een kop van een artikel met daarin het ‘wou’ erin….

    waar moet dat heen?????????????

  • Rene de Lander

    PRo Jorien !

  • Birillo

    Ik stel mijn mening bij. Tegen de rancune van Jorien.

  • Spatje

    Heeft die geldwolf nog niet genoeg verdient met zijn woekerrente? Nu nog proberen de laatste veer uit de reet te trekken.

  • tommie F

    waarschijnlijk naar wouw een plaatsje in de achterhoek!!

  • Spatje

    Wouw ligt toch naast Bergen op Zoom in Brabant???????????

  • tommie F

    klopt spat ik was wat snel !!

  • F-Boyz

    Was geen woekerrente voor zo'n risicovolle lening. En rente was nog niet eens vastgesteld, maar fictief door Jacobs opgenomen om zijn jaarrekening te kunnen afsluiten.

    Maar goed, het hersenspoelen is toen zo goed gelukt, dat men er in blijft geloven.

    Overigens zou ik het wel chique van v.d. Herik vinden als hij er nu maar eens een punt achter zet, want we moeten verder. En rust binnen de club is nu absoluut noodzakelijk, willen we weer meedoen om Europees voetbal.

  • tommie F

    deze man die mede verantwoordelijk is voor de financiele malaise waarin feyenoord verkeert!!