Aankopen

  • Eddie

    Dudek

    Fernandez

    Opstelling volgend seizoen:

    Dudek, Fernandez,Vlaar, Hofland, de Cler, El Ahmadi, Gio, Tomasson, Wijnaldum, Makaay en Biseswar.

    Van Dijk, Leerdam, Nieveld, Slory, Bruins, Erasmus, Manteiga, Jonata, Bahia, Landzaat en de Guzman.

    Ik vind dit geen geweldige bank. Slory, Erasmus, Jonata, Manteiga, Vincken en de Guzman mogen wat mij beteft weg.

    Landzaat zou ik wegdoen, die kost veel geld. De Guzman verkopen. Ik denk dat we niet veel mogen verwachten qua aankopen. Jammer dat Wijnaldum niet in de as staat, wat mij betreft kan hij Tomasson vervangen bij blessure en een jonge buitenspelers uit het tweede invallen.

    Sowieso weg gaan:Greene, Lucius, Hofs, Timmer en Mols stopt

  • tommie F

    de guzman altijd houden is de beste speler in potentie!!!

  • jerry

    leuk voor plaats 6….

  • Milo

    de Guzman laat al 2 jaar niks zien.

  • jerry

    denk je werkelijk dat je met fernandez, dudek, hofland, gio als middenvelder, geen extra spits erbij bij de eerste 5 zal spelen?

  • uitzuid

    mis fer

  • tommie F

    wat een groot verschil is is de trainer!! zie az verleden jaar 12e met 42 pntn met bijn a deelfde selectie dit jaar kampioen!!! wij hadden verbeek.

  • jerry

    wel is er een verschil of je martens en schaars hebt…. en van gaal zat er dit jaar, vorig jaar en het jaar ervoor en dan zeg je het ligt aan de trainer terwijl die hetzelfde is? en nec heeft de laatste 10 wedstrijden ookk niet meer gewonnen en wil die geweldige fernandez meenemen terwijl we betere in huis hebben, prioriteiten op andere posities!!!

  • Eddie

    Ik denk dat Fer zal moeten strijden met El Ahmadi, maar ik vind het moeilijk. In principe zo ik dan voor eigen jeugd kiezen, maar El Ahmadi moet je niet onderschatten, brengt echt voetbal in de ploeg. In een 4-3-3 systeem is hij nog gevaarlijker. Ik vind concurrentie alleen maar goed. Ik hoop ook dat Bruins kan laten zien dat goed is, alleen is het systeem niet echt geschikt voor hem!

  • jerry

    hofland en fernandez zekerheidje? en fer niet?