Feyenoord met Timmer tegen FC Utrecht

  • Gernie

    Voor alles Timmer fans!! ;-)

    Bron: nu.nl - Sport

    Doelman Henk Timmer keert bij Feyenoord tegen FC Utrecht terug tussen de palen. De keeper moest de wedstrijd tegen ADO Den Haag aan zich voorbij laten gaan vanwege een lichte rugblessure en ziekte. Zijn vervanger, de 40-jarige Rob van Dijk, neemt in de Domstad weer plaats op de bank.

    De Rotterdammers kunnen tegen Utrecht niet beschikken over Tim Vincken. De door blessures geplaagde buitenspeler heeft last van zijn lies en moet rust houden.

  • TB

    Jammer dat Timmer weer meedoet. Ik gun hem meer dan alle goeds, maar dan toch bij een andere club

  • In hart en nieren

    dat wordt dan of gelijk spelen of verliezen helaas.

  • RM

    hou toch op, we doen het al een tijdje prima met hem in de goal. zo'n drama is het echt niet. soms een foutje, maar hij pakt ook punten voor ons. heeft nog altijd fantastische reflexen.

  • ZEUS

    in wedstrijden waarin de tegenstander de beuk erin gooit heb je meer aan van dijk,zie afgelopen zondag

  • dennis

    Precies,ben benieuwd of Timmer die bal er in blessuretijd ook uit had gehouden net zoals v Dijk.Wat een geweldige reflex was dat zeg.

  • FR.

    jammer

    van dijk is beter

  • Bloedgroep-FFFFF

    Exact, v dijk is zeer alert en zelfverzekerd.

    Het is bij hem nog steeds niet: Hij stond erbij en keek ernaar!

    Nee, v Dijk heeft gewoon rustig en in de laatste minuten ons gered!,

    Prima staan keepen. Ookal gaat Timmer weer wat beter, v Dijk is een zekerheidje.

    Tegen Utrecht verwacht ik, mede door ook hun positie, een zeer fel duel,

    jammer dat v Dijk juist tegen Utrecht, wellicht niet keept :-(

  • manuelbrielle

    Hoera Timmer ach hij pakt wel eens goed uit.

    Maar kunnen we niet eens darley als keeper zien gewoon laten spelen goed voor zijn ontwikkeling net als erasmus

  • tommie F

    toch zeus de 1-0 , had hij wat mij betrft uit mogen komen!! dit was des timmer stond genageld op doellijn.