Top ELF: Biseswar komt dichterbij

  • Crooslander

    Diëgo Biseswar is met nog twee speelrondes te gaan dichter bij de bovenste plaatsen gekomen. De vleugelspeler speelde afgelopen weekeinde een uitstekende wedstrijd. Biseswar won met Feyenoord van ADO Den Haag (2-3) en verzorgde twee assists. Zijn beide voorzetten werden keurig afgerond door Jon Dahl Tomasson De aanwezige rapporteur beoordeelde Biseswar met een 8.0, waardoor hij nu nog maar ééntiende van een punt achterstand heeft op plaats twee.

    Koploper Demy de Zeeuw kwam niet in actie. De kale middenvelder meldde zich af met een griepje. Ook nummer twee, Mounir El Hamdaoui, voetbalde niet. De spits zit nog altijd een schorsing uit en kan daardoor ook komend weekend niet in actie komen tegen FC Twente. Daar ligt dus weer een kans voor de concurrentie. Het wordt in ieder geval ongemeen spannend in de top.

    Top ELF na 32 speelrondes:

    1.

    Cijfer: 7.0

    Demy de Zeeuw (AZ Alkmaar)

    2.

    Cijfer: 6.9

    Mounir El Hamdaoui (AZ Alkmaar)

    3.

    Cijfer: 6.8

    Moussa Dembélé (AZ Alkmaar)

    Diego Biseswar (Feyenoord)

    Ibrahim Afellay (PSV Eindhoven)

    Ronnie Stam (FC Twente)

    7.

    Cijfer: 6.7

    Sergio Romero (AZ Alkmaar)

    Eljero Elia (FC Twente)

    9. t/m 11.

    Cijfer: 6.6

    Luis Suarez (Ajax)

    Stijn Schaars (AZ Alkmaar)

    Ricky van den Bergh (Heracles Almelo)

    * Een speler komt in aanmerking voor het klassement als hij in 18 van de 32 speelrondes, minimaal twintig minuten per duel in actie is gekomen.

  • BJW

    En terecht, die jongen heeft dit jaar een beslissende rol bij Feyenoord gehad.

    Fijn, dat hij lekker bij ons blijft!!

  • manuelbrielle

    hij is zeker een groei briljant.

    als hij iets beter oog heb voor zijn mede speler.

    net zoals de goals op Tomasson is hij geweldig.

    Nu nog 1 keeper halen

  • Milo

    Ik vind die top classering eigenlijk nergens over gaan. Wat ik veel belangrijker vind. Is dat hij oog krijgt om een bal af te spelen. De rest kan me gestolen worden!

  • FR1908

    Inderdaad mee eens.

    Heb me dood geërgerd aan die man…

    Laatste wedstrijden lijkt het of hij het eindelijk gaat inzien dat er nog anderen mee doen…Hopen dat hij die lijn door kan zetten.

  • jerry

    wees blij met een speler als biseswar, zonder biseswar was het seizoen nog dramatischer geweest!!!

  • BJW

    zoals ik al eerder schreef!

    Zou best kunnen, dat volgend jaar hij de sterren van de hemel speelt en dan ben ik benieuwd naar verscheidene prikkers!

  • brabo feyenoord

    hij was soms ook niet best dat moet je erkennen, maar nu moet iedereen bekennen dat hij een van de betere voetballers is. gelukkig maar

  • FR1908

    Laten we het zo zeggen, Biseswar viel op door een paar mooie doelpunten.

    Verder was het echt niet veel hoor… als hij heel het seizoen zo had gespeeld als de laatste paar wedstrijden had Makaay ook op 20 doelpunten gestaan.

    Dus de rol van Biseswar aub niet overschatten door een paar mooie doelpunten…kijk ook naar het gene wat mis ging en dat was veel te veel van zijn kant.

    Maar goed, ik geef hem het voordeel van de twijfel en als hij volgend seizoen wat minder egoistisch is zal hij veel meer rendement hebben.

    Maar een Kalou, Leonardo, van Persie, Castelen zal hij never nooit niet worden.

  • Erwin/Bennekom

    nou net of Leonardo en Castelen zulke geweldige spelers waren. Als er 1 egoïstische speler was dan was het wel Leonardo.