doorstrepen - komt niet

  • John FM

    Cissé: ‘Ik wil graag naar een andere club’

    29/04/2009 18:20

    De kans dat Sekou Cissé komend seizoen bij Roda JC speelt, is steeds kleiner. De Ivoriaanse aanvaller wil weg uit Kerkrade en de Limburgers kunnen het geld dat een eventuele transfer oplevert goed gebruiken. Cissé heeft een contract tot medio 2011.

    'Voor mij is het duidelijk: dit seizoen heb ik ondanks alle problemen goed gespeeld en ik denk dat het tijd is voor een stap hogerop', zegt de 23-jarige aanvaller in de nieuwe Voetbal International. ‘Ik wil graag naar een andere club.’

    Cissé heeft inmiddels al gesproken met FC Twente dat rekening houdt met het vertrek van Eljero Elia. ‘Een ambitieuze club met een goede trainer en veel kwaliteit in de selectie’, meent Cissé. Ook PSV volgt de snelle spits. ‘Ik weet dat ze me bekeken hebben. PSV is geen club waar je nee tegen zegt. Maar mijn voorkeur gaat uit naar Engeland of Spanje.’ Het Spaanse Villarreal heeft ook zijn interesse in Cissé al bekend gemaakt.

    'Voor een talent als hij was het een dramatisch jaar', weet Martin van Geel, technisch directeur van Roda JC, die zich al heeft neergelegd bij een vertrek van Cissé. ‘Gelukkig loopt zijn contract bij ons nog twee jaar. Dat genereert ons in elk geval flinke inkomsten.’

  • jaimie01

    Iedereen die meer waard is als Dani Fernandez kan je zowiezo doorstrepen.

  • FR1908

    zal Don jammer vinden…

  • jaimie01

    Eerst een spits of een keeper kopen lijkt me.

  • patrick

    met de doorbraak van bisseswar ligt de noodzaak meer in een type koevermans, wijnaldum hangend op rechts , lasse nilsson zou een goeie zet zijn ! kan standin zijn op rechts,links en achter makaay,en is mits de sponsors wat doen zeer betaalbaar !

  • manuelbrielle

    gelukkig want die jongen hebben we niet nodig

    een keeper is noodzakkelijk

  • tommie F

    we hebben biseswar , en luis pedro en patinama zijn ook flankspelers!!