Makaay en zijn absurde salaris (laatste keer!)

  • TTV

    Makaay verdient 100.000 euro per MAAND(Bron AD)! Hij is na al die jaren in het buitenland allang multi miljonair, als hij nou echt zo'n hart had voor de club

    dan hij wat geld ingeleverd om Feyenoord vooruit te helpen. Maar hij wilt zelfs de wedstrijd premies hebben, wat ben je dan waard als speler? Hij rendeert niet

    en scoort te weinig voor iemand met zijn reputatie, dat komt niet omdat hij door anderen op een eilandje wordt gezet maar omdat hij zelf slecht staat te voetballen.

    Voor dat salaris moet hij er 30 in schieten bij Feyenoord in deze competitie!

    Verdedig hem niet om zijn verleden maar kijk naar het heden! Hij is te duur en rendeert niet naar behoren, dus lekker weg ermee en graag morgen nog!

  • TheGodfather

    Ja hij verdiend veel geld maar toen Roy werd aangetrokken is Feyenoord zelf akkoord gegaan met dit hoge salaris. Dus nu vind ik het grote onzin om alles op Roy af te schuiven ik vind dat Feyenoord hier schuld aan heeft en ik geef Makaay groot gelijk als hij zijn contract wil uitdienen voor het zelfde salaris. Had Feyenoord hem maar niet zo'n lang contract moeten geven.

  • TheGodfather

    Jezus wat ben jij een mafkees om Makaay zo belachelijk te maken. Er zal toch echt eerst een club moeten komen die zijn contract wil afkopen. Want ik geef Roy groot gelijk asl hij bijn ons wil blijven want hij heeft immers nog een contract. En dat hij veel geld verdiend komt ook door Feyenoord die zijn toen akkoord gegaan met dit hoge salaris. En dat hij zijn wedstrijd premie wil heeft Roy ook gelijk in het staat immers in zijn contract. Dus schuif niet alles af op Roy Makaay maar kijk ook ff naar de club.

  • kieb

    Zeg jij wel eens tegen je baas: ,,betaal mij deze maand maar wat minder uit, want ik heb best veel zitten prikken op het feyenoordprikbord, in jouw tijd"?

  • boldos

    tis heel simpel,

    feyennord vroeg hem een paar jaar geleden om voor deze club te spelen, en bood hem een X-bedrag aan.

    makaay en feyenoord waren beide blij dus ondertekende het kontrakt.

    nu blijkt dat makaay niet voldoet, in ieder geval komt er niet uit wat we er allemaal van verwacht hadden, dat is jammer, net zo jammer als dat bij elke andere speler ook zou zijn.

    de ene speler verdient meer en de ander wat minder, dat zijn afspraken gemaakt tussen feyenoord en de desbetreffende spelers.

    om de speler daar als supporters nu op aan te vallen vind ik echt hopeloos!, als je dan toch perse iemand wil aanvallen richt je dan op het (voorgaande) bestuur/directie!!

    want zelfs iemand van Mars zegt niet tegen zijn baas: ach baas je ben zo zielig hier heb je 1 milj euro van mij, mag jij hebben lief he.

    dus laten we maar gewoon hopen dat makaay en nog een paar gewoon voor de deadline een andere club vinden, en dat been en beenhakker wel zo slim zijn om dan ook voor diezelfde deadline een wel scorende spits aan te trekken of te huren voor mijn part, want iemand zal toch de doelpunten voor ons moeten maken he.

  • KeingelulfuBbalspielen

    ik ben het daar niet mee eens. Als jij wat minder in je vel zit op je werk wil je toch ook je volledige salaris hebben en je bonus als je je targets toch hebt gehaald. De Feyenoord directie heeft met het volle verstand die afspraken gemaakt voor premies bij gewonnen wedstrijden. Dezelfde directie heeft door jarenlang wanbeleid er financieel een zooitje van gemaakt (en vangen zelf ook enorme salarissen) en dan moet een speler opdraaien (financieel) voor de fouten van diegene die hem dat contract heeft voorgelegd?

    Dat heeft niks met makaay als persoon te maken. Afspraak is afspraak. Dan noemen we zakelijk gescheiden houden van gevoel!

    Groeten KeingelulfuBbalspielen!

  • Spatje

    Makaay heeft geen clubliefde, slecht liefde voor zijn bankrekening.

    Makaay is geen Feyenoorder, was het ook nooit, en zal het ook nooit worden!!!!!!!!!

  • macaroni

    belachtelijke opmerking zeg tjongejonge, contract is contract. Makaay heeft groot gelijk en heeft recht op zijn centen.

  • Milo

    Als hij voor het geld zou spelen dan had hij nu bij PSV gespeeld. Daar kon Makaay ook spelen tegen een veel hoger salaris dan dat hij nu krijgt bij Feyenoord. Dus houd in nu eens een keer er over op dat hij zoveel wil verdienen. Dus nogmaals. Als hij voor het geld had gekozen dan had hij nu voor PSV gespeeld. :X