KAZIIIIIIIIIIIIIMMMMMMMMM

  • kieb

    bijna letterlijk. Dat is dus wat jij eigenlijk zou willen dat ie gezegd heeft. Dat doe je wel vaker he, de mening van een ander op jouw manier brengen?

  • kieb

    Hij heeft opties open gehouden en daarna een verstandige keuze gemaakt, om de risico's iets meer uit te sluiten.

    Wat ben jij toch voor een ventje man. Feyenoord wint en het interesseert je geen moer, je wil alleen maar blijven zeiken, zeiken en zeiken.

    Ik zeg: ole ole ole ole

  • Den

    Hij ging tot het laatste moment voor Dost. Dat heeft hij toch gezegd? En anders zou men met Kazim verder gaan. Dat verzin ik niet hoor.

    Beetje flauw dat één overwinning het gestuntel van v Geel zou moeten goedmaken. Ploegen winnen ook wel ondanks technisch beleid weet je…..

  • Den

    Zeiken: jij kan er zelf ook wat van. Na een overwinning mag je kennelijk niks negatiefs meer zeggen . Dan moeten we met zijn allen in de kont van meneer Kieb kruipen want die heeft het altijd zo gezegd. Die is alwetend. Gadverdamme.

  • kieb

    Ja, maar zo zielig vind ik het dat men op basis van een slechte start zit te zeiken over een selectie die niet op orde en in balans is. Zonder te willen realiseren dat je anders moet leren spelen door het gemis van pelle en zonder te realiseren dat je in je verdediging weer met 2 talenten in een centrum moet leren spelen, omdat je 3 man uit je verdediging hebt verkocht.

    Deze mensen hebben geen verstand van voetbal, Oordelen op basis van sentiment, maar niet op basis van voetbalinzicht. Of op basis van rancune tegen van Geel. Kijken wat ie maandag weer te zeggen heeft over beertje Colargoal. Want die zal hij nu toch langzaamaan een beetje goed moeten praten, zodat hij straks niet al te hard op zijn bek gaat, die rancuneuze zuurpruim

  • kieb

    Gedeeltelijk heb je gelijk. Ik weet het idd., daarom ben je altijd zo fel op me, omdat je wederom goed voor gaas gaat. Mooi die discussie toen met die middenvelders. Het KON NIET.

    Nee, dat zien we Den……. Je zag het wederom niet goed.

  • Den

    Jij verzint nu het verhaal dat v Geel schoon praat. Maar zo was het niet natuurlijk.

    Als DIT de bedoeling was geweest had men gelijk ingezet op vier middenvelders, was Dost veel eerder opgegeven en waren andere spelers eerder gehaald daardoor.

  • Den

    Arrogante lul. En op het andere bord zit godverdomme nog te trollen ook eikel.

  • kieb

    zoals je wilt…….

  • kieb

    haha, trollen mag niet, maar schelden wel. Hij zit weer op de kast hoor, onze azijnzeikerd. Maar ooit krijg je een keer gelijk Den. Wacht op het moment en pak het dan he.