Wat een wereldspitsen hebben we 0-4

  • kieb

    Aangetrokken door van Geel. Ik was eerst ook wat sceptisch, maar na het zien van de eerste wedstrijden werd als snel pijnlijk duidelijk dat het vorige middenveld de grootste moeite had met de nieuwe speelstijl zonder pelle.

    El Ahmadi vangt dit prima op. En dat gezeik dat ie alleen balletjes terug en breed speelt is voor degen die er geen verstand van hebben. Alleen de messi's en de iniesta's hebben de klasse om nagenoeg alles vooruit te spelen. Juist door dat gedoseerd spelen en wachten op het moment komen de kansen. Minder risico in het spel, dus meer balvastheid. Vult ie samen met clasie heel goed in en Immers wordt daardoor ook weer belangrijk. Prima stukje aankoopbeleid. Op korte termijn inschatten van de tekortkomingen van het middenveld en de tekortkomingen van bepaalde spelers.

  • Wolfje9999

    Zoals ik al zei Ahmadi en Toornstra zijn goede aankopen.

  • jerry

    Zou niet weten waarom… feyenoord speelde goed en scoorde 4 keer of had je het liever anders gezien?

  • jerry

    (tu)

  • jerry

    En vergeet niet dat we nu buitenspelers hadden met rendement

  • jojamen

    Toornstra , almadi , vermeer prima aankopen die het elftal beter maken. Wilshire nuttig tot de jeugd doorbreekt. Kazim vindt ik nog een beetje vraagteken,kan in ieder geval wel wat (2 mooie goals) en ook een goed aanspeelpunt denk ik.

    Met bilal en manu spelers voor de toekomst die door moeten breken.qua jeugdig talent zowiezo geen klagen. Nu nog die laatste stap naar het eerste. (Karsdorp , vilhena , boetius ,bilal , cabral , manu .) kongolo en ook van beek zijn inmiddels vaste waarden in het elftal.