Feyenoord: voor het eerst sinds 2004 positief eigen vermogen

  • jeli

    Dit is gewoon een goede zaak, die Gudde is vaak de kop van jut geweest, maar is onverstoorbaar doorgegaan, vind dat toch heel knap.

    Volgend jaar staan we er financieel nog iets beter voor, er lopen ook 2 contracten af van grootverdieners.

    Feyenoord kan eindelijk weer wat doen, men gaat voor de jeugd, aangevuld met wat routiniers.

    Toch zal Feyenoord altijd moeten verkopen, volgend jaar zal Clasie zeker wel gaan, dat kan je niet tegenhouden.

    Hoop alleen niet dat het geld over de balk wordt gegooid, dat is in het verleden wel gebeurt.

  • Adriano

    Ik wil goed voetbal zien, daarvoor ga ik naar het stadion. Ik wil spelers zien die dat goede voetbal kunnen realiseren. Hardstikke leuk dat het onze club financieel zo voor de wind gaat, maar uiteindelijk gaat het om wat er op het veld gebeurt. Het hoeven echt voor mij geen toppers te zijn hoor. Maar ik zie graag mooie acties, prachtige voorzetten en schitterende doelpunten. Tot op heden gebeurt dat veel te weinig, en is er veel teveel ergerlijk balverlies. Wel een positief punt met een blik op de ranglijst is dat Feyenoord de op een na minst gepasseerde verdediging heeft (na Hoerenveen). Als al die vrije trappen er niet ingegaan waren hadden we als ik het goed heb nog maar 1 dcoelpunt tegen gehad.

  • jeli

    Voetbal gaat ook beter worden Adriano, er worden nu wat keuzes gemaakt door Rutten.

    Vind met name de inbreng van Toornstra zeer positief, eindelijk een middenvelder met diepgang.

    We hebben verder talentvolle vleugelspitsen, een Boetius komt heus wel weer terug, laat het ze maar uitvechten voorin.

    Er is nu genoeg concurrentie, dat is wel eens anders geweest.

  • Adriano

    En eindelijk wordt het talent van Manu zichtbaar, hij heeft dat eigenwijze, egoistische en ongecontroleerde opzij gezet. Hopelijk maakt hij niet van die rare overtredingen meer. Wat je zegt over Toornstra is absoluut waar, dat is een geduchte versterking. Ik verwacht Boetius niet op korte termijn terug, misschien zelfs pas volgend seizoen. Eindelijk staat ook Kongolo op zijn gewenste positie, is van Beek met een beresterk seizoen bezig en verwacht ik ook van Nelom iets goeds. Die moet je gewoon op blijven stellen, dan komt alles vanzelf goed. El Ahmadi is nu al onmisbaar. Ik zit me zo te bedenken, als Rutten deze basiself in de voorbereiding had gehad dan hadden we bij de bovenste drie gestaan, veel korter op psv en 020.

  • F-Boyz

    Transfers van afgelopen zomer, vallen in volgend boekjaar.

  • jeli

    Uiteraard komt Boetius weer terug, Manu is ook onvoorspelbaar, die kan er maar zo weer eentje onderuit kegelen en rode kaart.

    Boetius heeft meer talent, maar moet het meer laten zien.

    En mocht je verder die Kazim kunnen vastleggen voor een paar jaar, ik zou het gewoon doen. Prima mentaliteit, ja hij is minder dan Pelle, maar zou niet even een goede betaalbare oplossing weten.