Hebben mensen het gezien?

• jorW

don ik ben het met je eens over tiendalli maar waar was fernandez bij de goal van lurling was toch zijn kant.

Maar fernandez en tiendalli zijn verdedigend miss even goed/slecht, maar aanvallend voegt tiendalli echt helemaal niks toe daarom heb ik daar liever wel fernandez, en tiendalli levert nog wat op.

• von

wat heeft eddiecoenen hiermee te maken?

• tommie F

kan me niet aan de indrukl ontrekken dat jij vaak voor eddie ‘in de bres springt’ vriendje von???? lekker klef eddie&vonnie!!

• The Hitman

cijfers boeien me voor geen meter, de resultaten des te meer, wil er wel iemand uitlichten die als je toch cijfers geeft het hoogste punt verdient en dat is onze keeper van Dijk, fantastisch geconcentreerde partij van hem met een weergaloze redding in de laatste seconde

• Den

Is die Fernandes aanvallend dan zo goed? Volgens mij is Tiendalli nog middenvelder geweest dus ik denk dat die aanvallend juist beter is

• Den

p.s

Als je zo blijft doorgaan ga ik nog een Tiendalli fanclub oprichten

• eddiecoenen

tommie en don wonen samen he bah

• Ferdi

van Dijk 7

Tiendalli 6

Bahia 7

Landzaat 6

de Cler 7

Fer 6

Leerdam 6

Wijnaldum 6

Tomasson 7

Biseswar 7

Makaay 7

• Spatje

niet op de man spelen Don.(Je komt wel erg gefrustreerd over, we hebben gewonnen hoor!!!!!!!!)

von heeft hier gelijk als hij zegt dat Fernandez gisteren ook een drama was. Neemt niet weg dat Tiendalli vandaag ook fouten gemaakt heeft. Maar gelukkig voor beiden hangt het opstellen van een speler niet op 1 wedstrijd af.

• von

ik sspring niet in de bres voor die gozer.

don suggereert iets wat helemaal niets met zijn topic te maken heeft.

ik zie die eddie liever ook verdwijnen hier.

veroorzaakt alleen maar onrust.

probleem is dat hij telkens weer terugkeert onder een andere naam.