Poll: Slechtste Feyenoorder 08/09

• Bart-Jan

Gio heeft mijn verwachtingen niet overtroffen. Doet het redelijk hoor, begrijp me niet verkeerd maard had meer van hem verwacht. Zeker voor de winterstop. Slory en Bruins vallen tegen El Hamani kan beter. Bahia heb ik altijd goed gevonden. Timmer doet wat je kan hopen en Greene was al een tijdje een drama. Is dit wat je wil horen of moet ik iedereen bespreken?

• Didi

Ken ook niet dat is geen Feyenoorder.:)

• jerry

het hoefde niet op deze manier, maar gewoon voor jezelf, greene, bruins, slory, lucius een drama, landzaat, hofland, makaay, gio, de cler verwacht je meer van, de jonkies hebben mij positief verrast, leerdam, wijnaldum, fer, biseswar en bahia, el ahmadi kan idd beter

• tommie F

niet wat beters te doen???

• Flyer1919

Volgens het lijstje:

Greene: zonder meer de slechtste speler. Ziet er nonchalant uit, geen killer, dekt verkeerd, neemt zn team niet op sleeptouw. Als de bal in de buurt is van Greene hou ik mn hart vast..

Timmer: heeft toch wel wat goede dingen gedaan, ondanks dat hij een moelijk jaar heeft

Bruins: meer van verwacht, Ziet er ook vaak heel laconiek uit…hopelijk krijgt Mario hem aan het voetballen

Slory: Lang geblesseerd geweest. Is ook niet iemand die het karretje maar even voort trekt.. Lijkt me een leuke speler voor de breedte. Verder niet teveel aandacht aan geven.

Hofland: Moeilijk seizoen net als Timmer, maar zal volgend seizoen opbloeien als 1 van de beste verdedigers van Nederland

Lucius: Wisselvallig, maar heeft ons vorig seizoen er doorheen gesleept. Daarom verdient hij toch een hoop respect.

• Bloedgroep-FFFFF

Moeilijk, het is eigenlijk logisch om op Greene te stemmen,

maar toch bleef ik achter eerdere meningen van me staan, dat er een enorme terugval was van Timmer,

( ookal heeft hij ´n moeilijk jaar, zijn werk is wel Doorslaggevend, fataal!),

hij pakte zelfs geen enkele PUNT meer, maar verloor er teveel voor ons!

Daarvoor was hij ook niet mijn favo, maar hij stond er wel!

-Met v Dijk op goal, lange, snelle keeper, die gist. wellicht een punt voor ons pakte na de 2-3 voorsprong, 2 vette kansen op een gelijkmaker, maar nee.

Ik zou het niet erg vinden als v Dijk iig tegen en in Utrecht alsnog in de goal zou staan.Tegen Roda mag Timmer dan wel, eerst 3 punten uit Utrecht meenemen.

-Greene, Lucius,Passen niet bij de club!

-Hofland, Timmer en Slory, ze haalden hun niveau gewoon NIET.

-Bruins was ozo bleu, maar omdat andere talenten wel zomaar in het 1ste elftal konden aankleven, zijn mss de verwachtingen ook voor Bruins te hoog ? Geef Mario idd maar de kans, om te zien wat erin zit.

• Ruud

Met kop en schouders Bruins.

Echt een mietje in het veld en heft totaal niks laten zien.

Bij Greene zag ik nog een beetje inzet, verder ook niks laten zien.

• Rene de Lander

Rot op met je schij t poll , jankerd .