Beste Feyenoorder 08/09

• Flyer1919

Jon Dahl Tomasson zonder enige twijfel. Alleen weet ik niet of je dat mag zeggen na zijn vele weken afwezigheid…

Maar als hij speelt gebeurd er altijd wat met het team!

Anders Wijnaldum, de revelatie van het seizoen!

• Erwin/Bennekom

Bahia is voor mij de meest constante speler, boekt wedstrijd na wedstrijd meer progressie en is een vaste zekere waarde voor Feyenoord en daarmee voor mij de beste Feyenoorder 2008/2009

• cornelis

Feyenoord heeft sinds NEC uit nog maar 1 keer verloren. Dat was tegen Volendam uit en heel toevallig deed Tomasson niet mee. Natuurlijk is dat geen toeval. Volgens mij is hij de meest waardevolle speler op dit moment. Ik was en ben nog steeds blij met zijn komst.

• BJW

Georginio is zeker het grootste talent maar was beslist niet de beste speler.

Tomasson heeft maar 12 wedstrijden gespeeld en daarvan enige niet goed.

Gio heeft gewoon het hele seizoen goed gespeeld en alles gegeven.

Biseswar is voor mij de relevatie van het seizoen, zijn doelpunten, zijn assists, zijn aannamen en balvaardigheid en dan nog de contractverlenging, gewoon de beste!

Bahia gewoon veel beter dan Hofland, heel constant, voert zijn opdrachten uit, geen grote bek, dit is de toekomst bij Feyenoord.

Roy Makaay, verguisd en geliefd, zal volgend jaar ook weer belangrijk zijn voor Feyenoord.

Fer, voor mij nummer 2 van de beste Feyenoorders, deze jongen wordt nog goud waard voor Feyenoord!

Jammer, dat er geen polls zijn waar je meer antwoorden kan geven, dan zou het er een beetje anders uitzien.

• Bloedgroep-FFFFF

Ondanks bovenstaande, waar ik het deels meeeens ben, kies ik toch voor……

Georginio, puur omdat hij de grootste Groeibriljant is bij Feyenoord.

Financieel denk ik dat hij het meeste oplevert.

Maar wel samen met Biseswar en Fer .

Gio is net als Tomasson een goede gedegen speler, die erg nodig is in het veld.

Bahia is een veel betere speler geworden, met ook daar Tiendalli ( raar dat hij weg mag! en Leerdam.Gist. ook gezien dat v Dijk nog Prima meekan, met 40 jaar.

Door de Valse seizoensstart met maar liefst 12 blessures waren,

dus uit NOOD zijn er al vele Varkenoorders,

die het A-team dit jaar al het hoofdveld mochten bespelen.

Pedro, Janota,Pattinama, vele hebben gezien hoe snel het kan gaan!

De 3 A-spelers van Varkenoorder, die het meeste progressie hebben geboekt, gaven naast invulling ook hoop voor de andere Varkenoorders,

dat het soms HEEL erg snel en goed kan uitpakken..

• Ruud

Ik had MAkaay er niet bij gezet.

En waarom staat Tiendalli er niet bij?