Aankopen

• von

maar dan zal el ahmadi wel moeten leren om niet zijn actie's te ver door te voeren.

heeft dit seizoen de verdediging meermaals in de problemen gebracht met zijn eindeloze gekap en gedraai en heeft nogal eens dom balverlies omdat ie vaak de moeilijke oplossing zoekt/kiest als het ook simpel kan.

• Den

Fernandez en Dudek voegen NIETS toe aan de huidige selectie. Dan kun je beter de huidige elf (met El Ahmadi) laten staan

• Don

Velthuizen

Fernandez

Wuytens

Bahia

van Bronckhorst

Fer

El Ahmadi

Tomasson

Wijnaldum

Makaay

Biseswar

Bank:

van Dijk

Hofland

de Cler

Leerdam

Bruins

de Guzman

Claudemir

Cisse

en eigen jeugd

• Spatje

En nu een realistisch lijstje Don. We hebben nog steeds geen geld voor 5 aankopen.

• Reinier

goed gezien, snel opruimen die gast

• Don

Dit is als er geld vrijkomt:D

Ik denk dat Fernandez en Wuytens dan wel op te halen zijn. Dan moet je alleen nog een keeper en een extra spits.

• Spatje

Dan zal er iemand zijn portemonaie moeten trekken want als we met verkopen geld verdienen dan gaat dat naar de investeerders uit de spelerspool die geld van hun investment willen zien.

• jerry

haal dan de beste middenvelder van vitesse, stevanovc

• Don

dat is eerder Claudemir. Hoe kan jij in godsnaam Stevanovich beoordelen op die wat zijn het 5? wedstrijden die hij heeft gespeeld? Of beoordeel je hem nu op doelpunten? Claudemir is echt een superspeler.

• jerry

scoort nu toevallig 2eer maar scoort nooit, ja stevanovic maakt een goede indruk, ook tegen belgie met slovenie heb ik toevallig gezien…. en de wedstrijden die ik heb gezien was veelzeggend!!! zeer goede voetballer die stevanovic