Fernandez: 'Volgend seizoen wil ik voor Feyenoord spelen'

• jan

Dani Fernandez hoopt volgend seizoen het shirt van Feyenoord te dragen. De Spaanse rechtsback zei dat voor de microfoon van RTV Rijnmond. Fernandez speelt momenteel nog voor NEC. De Nijmegenaren hebben hem gehuurd van Arsenal Kiev. Mario Been ziet in Fernandez de ideale rechtsback voor Feyenoord. Zelf ziet de 26-jarige verdediger een transfer ook wel zitten.

'Feyenoord is een grote club op een hoog niveau. Een van de beste clubs in Nederland. Mooie historie, fraai stadion en goede supporters. Als het mogelijk is, ga ik zeker naar Feyenoord. Ik ken de trainer en hij kent mij. Nu alleen de onderhandelingen afwachten.'

De transferrechten van Dani Fernandez zijn in handen van de Oekraïner Dmitri Selyuk, de voormalige vicevoorzitter van zijn voormalige club Metallurg Donetsk.

• kiki & pim

Ik zie graag spelers die graag voor Feyenoord wil spelen. Volgens mij is dit een aanwinst voor Feyenoord. Been zal echt wel weten waar hij mee bezig is.

• tommie F

eens!!

• jerry

net als bosschaart???

• tommie F

ik bedoel de opmerking been!!! en dat jij graag je gelijk wil halen betreffende fernandez is aan jou!!! je haalt weer een dooddoener van stal, ik vertrouw op been.

• jerry

ik kijk naar de wedstrijden van nec, en dat is veelzeggend!!! en je kan wel op been vertrouwen, zouden de supporters van nec dat ook niet gedaan hebben met colins john, radomski, bouaouzan, dus waarom blindelings vertrouwen in deze speler terwijl hij geen spat beter is dan de spelers die we al hebben!!!

• Den

Waarom niet vertrouwen op jezelf? Been is een goede coach maar NEC heeft hij ook slechte spelers gehaald hoor

• tommie F

wat ik al eerder zeg er vertrekken 2 rb verdedigers greene, en lucius!!! logisch dat er een vervanger wordt gehaald!! net als been zit jij er ook wel eens naast……………tomasson???

• tommie F

den ik vertrouw op mezelf, maar denk / nee ben ervan overtuigd dat been er meer verstand van heeft dan ik en de prikkers hier op t pb!!

• jerry

ja die paar wedstrijden die hij heeft gespeeld is hij van waarde geweest, had ik inderdaad niet verwacht!!! maar is veelal geblesseerd waar je niet vrolijk van werd, en als er spelers weggaan dan zorg je ervoor dat er spelers terugkomen die je elftal beter maakt, maar in dit geval is dat niet het geval (vind ik)