Fernandez: 'Volgend seizoen wil ik voor Feyenoord spelen'

• tommie F

dat weet ik ook nog niet of hij ons beter maakt. vindt jij dat ze geen enkele rb verdediger moeten halen dan na t vertrek van lucius en greene?? en wat tomasson betreft geldt voor de gehele selectie blesures hebben ons dit seizoen achtervolgt niet alleen tomasson!! dit is niet nog 1 seizoen mogelijk zoveel blessureleed!! daarom zal feyenoord onder bezielende leiding van been veedl beter presteren 'dan dit seizoen!! veel aankopen zijn daarvoor niet nodig , eeen keeper, een rb centr. verd. een spits en een rb voor de breedte ook tiendallie mag veretrekken (onnodig bovendien) dus we hebben een rback nodig!!

• jerry

als je tiendallie laat vertrekken (dom) moet je 2 rechtsbacks halen, maar wat moet je met die fernandez? zie loovens graag terukeren, een goede betrouwbare keeper, een spits die straks doorverkoopbaar is met gewnoeg kwaliteiten en evt een diepgaande linkshalf!!! ik hoop dat ze onder been beter presteren maar ook die garantie heb je niet, als ik naar de laatste 10 wedsrtrijden kijk van nec dan is dat geen vrolijkheid!!!

• jerry

hij denkt alleen dat een meevoetballende speler van nec een toegevoegde waarde zal zijn voor feyenoord, maar denkt been dat nec en feyenoord gelijkwaardig zijn?

• tommie F

eens!! maar de opmerking over beens laate 10 wedstrijden is relatief want dat kun je niet als graadmeter stellen!! verbeek laatste 10 wedstrijden bij hveen waren goed……………je weet t resultaat !! en toch als hij een fitte selectie tot z,n beschikking had gehad dan was hij niet weggestuurd!! dan had je niet verloren van nec2x , volendam , sparta, w2, graafschap,heracles. dat zijn 21 pntn!!! ongelofelijk als je dit seizoen analyseerd!!! maar liefst 9 tiener heeft feyenoord dit seizoen opgesteld !!! als ze zich onverhoopt plaastsen voor uefacup voetbal is het een goede prestatie!! vele suporters, ook de media (opvallend) , en zelfs de kenners/analytisi zijn de vele blesures vergeten geen enkele club heeft zovel blesureleed gekend nooit wordt het trouwens door spelers of trainers als excuus gebruikt!!toch is t de waarheid!! gewoon een rampseizoen!!

• jerry

kijk ook naar de resultaten onder van marwijk en koeman, het hoeft niet alleen aan de trainer te liggen, denk ook eens aan dat het een structureel probleem is!!!

maar dat we al jaren rempseizoenen beleven dat is absoluut waar, niet om vrolijk van te worden!!! maar ben benieuwd wat er mogelijk is, wie er nog weg zullen gaan en wie er evt mits geld aangetrokken kunnen worden!!!

• tommie F

ik hop van niet!