Hoe weet jij nou of dit een miskoop is. Az haalt al jaren spelers waarvan we denken dat het miskopen zijn en zie waar ze nu staan
maar die hebben vooralsnog meer kwaliteit dan fernandez, az haalt wel spelers die een meerwaarde hebben dat zie ik niet bij fernandez, een modale verdediger, nu mag tiendallie weg, hou je straks een mindere verdediger over en dan moet je nog een speler halen die kan concurreren voor die positie, nee feyenoord wordt hier niet beter van!!!
dat kan, maar als jij genoeg wedstrijden van nec zou hebben gezien zou je niet blij worden van deze speler, ik snap zowiezo niet de vreugde om deze verdediger, feyenoord zou om kwaliteit moeten gaan, maar ja we hebben geen geld, dus we gaan nu voor de koopjes, kwantiteit staat inmiddels boven kwaliteit!!!
ik geef toe heb hem niet gevolgd!! been wel ruim 2 jaar!! geert den ouden komt nooit!! ben ook niet blij dat hij komt, kan z,n komst ( een rechts back) alleen begrijpoen vanwege t vertrek van theo en greene!! daarentegen vindt ik t ? vertrek van tiendallie belachelijk!!heb eerder ook gezegd dat fernandez niet belangrijk is nee dat is een keeper en een rb centr. verdediger!!! hoe was trouwens je kon. dag??? en wat denk je van as zondag???
nou mijn kon. dag was niet echt bijzonder, een tuinontwerper heeft mijn tuin volledig opgeknapt, maar om de kosten te besparen hebben we zelf mooie stenen bakken in de tuin gelijmd, dat moesten we nog af maken, en wat aarde halen, om vervolgens nog even naar de makro te gaan voor wat lekkere hapjes, hahahahha en toen kwam ik terug en pas toen hoorde ik van die ene mafketel die ziek in zijn hoofd was in apeldoorn, niet te bevatten!!! en ja dat greene en lucius weggaan en daar vervangers voor moeten komen snap ik wel, maar je eigen jeugdspelers mag je ook niet onderschatten, en dat tiendallie plaats moet maken voor fernandez dat vind ik belachelijk, en been kan wel prima met hem hebben gewerkt, ik zie hem zondags spelen (niet elke zondag, maar wel regelmatig, ben verslaafd aan voetbal!!!) en daar word ik niet vrolijk van!!! ben benieuwd wat er zal gebeuren, iedereen spreekt maar dat been met hem werkt, dan zou je dat toch in de wedstrijden moeten zien, en daar zie je het niet!!!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?