stil in mij

• Yasmin01

Het ging niet over 750.000 man maar over 80.000 man. En die kunnen ook in 1 keer uit een voetbalstadion.

• Yasmin01

Dit heeft niets met 020 te maken hoor, maar ik vind het ook raar van Groningen en Enschede, waar dan ook. Maar het is mijn mening en die hoeven jullie echt niet te delen.

• eddiecoenen

schei toch uit op deze dag lopen er meer dan een miljoen mensen in

amsterdam je moet de boel niet onnodig opruien

• eddiecoenen

in rotterdam is er nog volop feest niet alles is afgezegd

• Yasmin01

Opruien? Als jij dat denken wil. Dat was niet mijn bedoeling, maar goed

• Yasmin01

Laat ik het dan zo zeggen, IK heb geen zin meer in een feestje.

Deze discussie was helemaal mijn bedoeling niet en ik heb er nu dan ook klaar mee.

• eddiecoenen

vind het allemaal zwaar overtrokken

• Milo

Ik vind het net zoals iedereen hier heel erg wat er in Apeldoorn is gebeurd. Ik vind alleen ook dat je het niet kan maken om het overal af te lasten. Dat het in Apeldoorn is afgelast vind ik heel begrijpelijk. Maar de mensen in Amsterdam of Rotterdam of waas dan ook, kunnen daar ook niks aan veranderen. Door het overal af te lasten bezorg je alleen maar bedroefde gezichten vooral dat van de kinderen. Die hebben toch vaak een andere beleving dan de volwassenen.

• eddiecoenen

vooral dat mediaspel is ronduit scheinheilig al die bobo's die eindelijk eens

de kans krijgen zich te profileren

• Eddie

eddiecoenen, ik vind echt dat je even op moet letten wat je nu allemaal zegt. Milo, ik ben het met je eens, maar omdat het een feest van het volk is, mag het uit respect naar elkaar wel iets minder allemaal. Abrupten beeindiging is ook vreemd, maar matigen is terecht.