stil in mij

• Spatje

Ook A'dam maant nu iedereen om huiswaarts te keren. De festiviteiten zijn ook daar ingekort.

Bron: telegraaf

• Eddie

Spatje, ik snap dat iedereen en vandaag ook de wereld met Nederland meekijkt! Laten we niet vreemd doen.

• Rob28

Teletekst pagina 106.

• tintin.

Kindje op de foto's van geenstijl (eigenlijk niet geschikt te kijken) schijnt inmiddels overleden te zijn :-(

Ongelooflijk woon er te bizar!

• F-Boyz

Hoe kom je daar nu bij. Vorig jaar ging het ook al mis. Het is zeer eenvoudig te regelen. Mits je gebied voor gebied, langszaam laat uitdoven.

Gewoon genant, arrogant en wederom bewijs dat zij denken boven alle partijen en situaties te staan.

P.s. in Rotjeknor waren er ook 400.000. Ik weet stuk minder, maar met organisatie en normaal verstand kom je een heel eind.

Eddiecoenen je kan de trein nog nemen, lekker hossen en zuipen op de 5 doden en de aantasting van het eens zo vrije Nederland. Veel plezier.

• F-Boyz

Ben je nou echt zo dom of nooit een evenement georganiseerd.

In Nederland moet iedere gemeente, stad of dorp een draaiboek hebben bij calimiteiten die aflasten genoodzaken. Je leest het goed, iedere stad, maar behalve 020 die hoeven niks, want die staan ver, ver boven de wet.

Jij zegt eigenlijk al was de Koningin vermoord dan nog kan het niet, want het feest aflasten is veels te lastig. Moeten ze nog werken ook op hun vrije dag.

• F-Boyz

Precies. denk dan ook logisch

• F-Boyz

Kijk het kwartje begint te vallen. Zo kan je het langszaam gecontroleerd laten beeindigen. In Rotjeknor snappen ze ook wel dat je niet 100000 of 200000 tegelijkertijd naar CS kan sturen.

• ZEUS

in rotterdam waren alle officieele activiteiten afgelast en moesten we de vlagen meteen van de trams halen (gebeurde ook) veel kraampjes werden afgeruimd en de meeste feesten werden gestopt (ook in onze wijk) mensen gingen rustig naar huis omdat ze geen zin meer hadden om te feesten (ik had het stad uitwaarts drukker dan stad inwaarts)

• F-Boyz

Nu kunnen een aantal kinderen hun vader/moeder nooit meer zien.

Logische oplossing.