stil in mij

• FR1908

Slaat ook nergens op.

Is toch nieuws, heel Nederland kijkt ernaar…jij niet zeker?

• Feyenoord055

ik woon er 1 km vanaf en wou op de zwolseweg hoek loolaan gaan kijken

maar er was iets tussen gekomen en heb het via de tv gezien

ben me kapot geschrokken en ben blij dat ik niet ben gegaan

een kameraad was zijn dochter van 9 kwijt en kon haar op het eerste instantie niet terug vinden

maar na een uur had ie haar terug gevonden maar zat wel een uur in de rats

• tintin.

op bewegende beelden leeft ze gelukkig gewoon!!

• richie

allemaal mee eens, maar er zijn vele ergere dingen, maar ja, dat gebeurt niet in Nederland dan is het geen nieuws, en kunnen ze niks aan verdienen. als dit maar geen joran vd sloot hype word wat opgeblazen word

• von

Verdachte aanslag Apeldoorn overleden

Uitgegeven: 1 mei 2009 08:34

Laatst gewijzigd: 1 mei 2009 08:52

AMSTERDAM - De 38-jarige man uit Huissen, die verdacht wordt van een aanslag op de koninklijke familie, is in de nacht van donderdag op vrijdag om 02.58 uur in het ziekenhuis overleden aan zijn verwondingen.

Dat heeft het Landelijk Parket vrijdag gemeld. Het overlijden van de verdachte betekent het einde van het strafrechtelijke onderzoek tegen hem.

De Nationale Recherche doet onderzoek naar de gebeurtenis en de toedracht. Ook wordt onderzocht of er eventueel anderen betrokken zijn bij de aanslag. Vooralsnog zijn daar geen aanwijzingen voor.

De verdachte reed donderdagmiddag rond 12.00 uur tijdens de koninginnedagviering in Apeldoorn dwars door de mensenmenigte heen richting de open bus waarin de koninklijke familie werd vervoerd.

© ANP

• wouter

in a,dam werd op het podium 1 minuut stilte gehouden…daarna gewoon verder feesten…

• von

die kloo tzak komt er te makkelijk mee weg zo.:(

hij had in leven moeten blijven zodat hij de vijf familie's kon uitleggen waarom hij vijf onschuldigen van het leven heeft beroofd

• Feyenoord055

ja helemaal mee eens von

daar komt ie weer makkelijk vanaf

• ZEUS

idd von ,die arme mensen blijven nu de rest van hun leven rondlopen met de vraag,waarom ???? en de dader???? laat ie maar lekker branden in de hel

• von

inclusief de dader………….