Zondag

• Tim

Zondag gaan wij winnen van Utrecht, ik heb een goed gevoel

Helaas nog zonder Hofland en Slory. Hofland speelt de wedstrijd tegen Roda wel weer ..

Zondag uitslag 3-1 voor ons

• brady

geloof er niet in word een hele zware pot vooral fysiek zullen we het afleggen

• von

ik weet het niet.

zondag kan het wel eens een snoeiharde pot worden.

utrecht heeft nog iets goed te maken van afgelopen zondag na die zeperd tegen vitesse.

• brady

idd en dan het publiek er achter daar

• Milo

Je kan het ook zo zien. FC Utrecht zit in een neerwaartse spiraal en Feyenoord zit in een opwaartse spiraal. Jullie mogen toch wel wat optimistischer zijn. Jullie gaan er weer gelijk van uit dat Feyenoord zal verliezen. Lekkere supporters zijn jullie.

• ZEUS

heb het gevoel dat zodra we op 0-1 komen het een gelopen koers is

• jerry

het scorend vermogen van utrecht is ook niet al te best!!! en ze missen van dijk!!!

• von

ik zeg niet dat ze gaan verliezen, of wel?

ik denk alleen even hardop over wat feyenoord mogelijk te wachten staat komende zondag.

ik hoop altijd dat feyenoord wint, alleen is de realiteit helaas anders.

en die opwaartse spiraal is niet helemaal waar, vergeet volendam uit niet van een paar weken geleden.

feyenoord kan van iedereen verliezen.

• d'henry

Toch nog iemand met een realistisch kijk op Feyenoord. Ondanks de overwinning op ADO….was het toch geen superpot voetbal van Feyenoord….en inderdaad ik blijf wel bij de les….Feyenoord kan van iedereen winnen maar ook verliezen….

Er zijn tijden geweest, dat je met zekerheid kon zeggen dat het kwaliteits verschil de doorslag gaf….maar die tijd ligt helaas al weer een eind terug!

d'henry