FC Groningen doet Michael Jansen contractaanbieding

• manuelbrielle

FC Groningen doet Michael Jansen contractaanbieding

Volgens soccernews.

Ja toch wel een bruikbare speler.

die wel een zware blessure heeft gehad maar is pas 24.

Lijkt mij een bruikbare verdediger zeker voor een kleine portomonee.

• Milo

Michael Jansen was toch onder contract bij Feyenoord en is toen toch uitgeleend aan de Graagschap. Of was dat weer iemand anders?

• ZEUS

in onze financieele situatie is het niet verantwoord of slim om zulke gokjes te nemen.

• the_m_tijn

Dit is nou typisch iets.

Wij hadden hem al onder contract we hadden hem dit jaar in de breedte in onze verdediging en jan u kan die dus naar Groningen.

Wat typerend als hij dalijk bij Groningen zou gaan slagen en wij hebben hem zo maar laten lopen!

• jerry

feyenoord heeft juist gehandeld, hij kwam op het moment te kort bij ons, werd uitgeleend aan de graafschap waar hij ook wissel was, nu doet hij het goed bij cambuur, prima voor hem, maar ik moet nog maar zien of hij kan doorgroeien tot een vaste waarde bij groningen!!!

• the_m_tijn

Over het algemeen heb je daar dan wel gelijk ik bedoel meer ik zie het zo voor me dat hij het daar wel gaat redden want dat lijkt altijd te gebeuren als Feyenoord niet verder gaat met een speler.

• jerry

daar heb je ook gelijk in dat dat te vaak is gebeurd, mislukt bij feyenoord, opgebloeid bij een andere club!!! maar in dit geval moet ik het nog maar zien!!

• eddiecoenen

hij zal voor niks op de bank zitten bij de nummer 18

• manuelbrielle

deze jongen is jong 24 jaar dat kan best wel wat worden.

Want keizer been heeft fernandez al gehaald,dus centen zijn er niet.

nu moet je dan toch gaan kijken naar spelers die goed zijn voor een kleine knip