Danny Holla
Geert Arend Roorda
Gerson Sheotahul
Cheikh Tiote
Sepp de Roover
Claudemir
holla een geweldige goede controlerende middenvelder, die de zone verdedigd voor lovre, maar die geweldig kan schieten, maar als je spelers hebt als fer en el ahmadi wat zouden wij met holla moeten? het middenveld is nu redelijk bezit, we missen eigenlijk nog een linkshalf!!!
roorda hetzelfde geval alleen is hij nog completer, wat een fantastische speler is dat maar dat heb ik al anderhalf jaar geleden hier gezegd en werd toen hard uitgelachen, maar die komt er wel, maar is nu al onbetaalbaar, holla trouwens ook (heeft net bijgetekend)!!!
Sheotahul, leuke speler mist alleen overzicht, heeft alleen oog voor zichzelf, en is niet echt bijzonder trefzeker!!!
Tiote, geweldenaar maar staat ook in de belangstelling van psg en marseille!!!
sepp de roover, een van de betere backs van nederland, ik vind ronnie stam als back de beste, met bruno silva en vd wiel daar vlak achter, met sepp de roover is een prima back!!!
Claudemir een goede speler, scoort alleen nauwelijks en speelt rechtshalf, daar hebben we wijnaldum en andere die daar ook kunnen spelen, zie liever stevanovic als linkshalf…!!!
deze spelers zijn prima don maar zijn wel spelers die we al hebben, kom eens met een keeper, een centrale verdediger, een spits en evt een linkshalf die betaalbaar zijn!!!
mijn opties zouden zijn:
tim krul of veldhuijzen
loovens
ruiz (met hulp van inversteerders)