Derksen

• jerry

kijk de wedstrijden eens terug tegen roda en twente om 2 voorbeelden te geven waarin hij zoek gespeeld werd, nee we gaan kapitalen investeren in een speler die niets toevoegt terwijl we juist een keeper, een rechtsbenige centrale verdediger, een spits en evt een linkshalf met diepgang moeten hebben!!!

• Don

2 wedstrijdjes?? Hij krijgt bij Feyenoord juist meer ruimte om op te bouwen waar hij goed in is.

• jerry

ik heb hem diverse malen gezien, en mij imponeert hij niet, ik dacht dat feyenoord voor kwaliteit zou gaan, maar nu gaan we op koopjesjacht, kwantiteit is belangrijker dan kwaliteit, maar tiendallie is zeker niet minder dan fernandez….!!! en ik zou mijn prioriteiten ergens anders leggen!!! waar we te weinig van hebben!!!

• Don

Wat vind jij van spelers als:

Danny Holla

Geert Arend Roorda

Gerson Sheotahul

Cheikh Tiote

Sepp de Roover

Claudemir

Dat zijn volgens mij spelers in Nederland die nu de stap kunnen maken of kunnen gaan maken met Sheotahul als twijfeltgeval. Maar wat vind jij van hun?

• jerry

Danny Holla

Geert Arend Roorda

Gerson Sheotahul

Cheikh Tiote

Sepp de Roover

Claudemir

holla een geweldige goede controlerende middenvelder, die de zone verdedigd voor lovre, maar die geweldig kan schieten, maar als je spelers hebt als fer en el ahmadi wat zouden wij met holla moeten? het middenveld is nu redelijk bezit, we missen eigenlijk nog een linkshalf!!!

roorda hetzelfde geval alleen is hij nog completer, wat een fantastische speler is dat maar dat heb ik al anderhalf jaar geleden hier gezegd en werd toen hard uitgelachen, maar die komt er wel, maar is nu al onbetaalbaar, holla trouwens ook (heeft net bijgetekend)!!!

Sheotahul, leuke speler mist alleen overzicht, heeft alleen oog voor zichzelf, en is niet echt bijzonder trefzeker!!!

Tiote, geweldenaar maar staat ook in de belangstelling van psg en marseille!!!

sepp de roover, een van de betere backs van nederland, ik vind ronnie stam als back de beste, met bruno silva en vd wiel daar vlak achter, met sepp de roover is een prima back!!!

Claudemir een goede speler, scoort alleen nauwelijks en speelt rechtshalf, daar hebben we wijnaldum en andere die daar ook kunnen spelen, zie liever stevanovic als linkshalf…!!!

deze spelers zijn prima don maar zijn wel spelers die we al hebben, kom eens met een keeper, een centrale verdediger, een spits en evt een linkshalf die betaalbaar zijn!!!

mijn opties zouden zijn:

tim krul of veldhuijzen

loovens

ruiz (met hulp van inversteerders)

• Don

Maar dit was ff zonder te kijken welke posities we nodig hebben.

Velthuizen

Granqvist

Lens/Cisse

Janssen

Wat vind je daar van?

• jerry

lens was ik al bij nec van onder de indruk, dus daar zou ik nooit een nee tegen zeggen!!! theo janssen speelt nu echt heel goed, voorheen bij vitesse vond ik hem niet bijzonder, hij voegde niet veel toe aan het elftal, zijn pass bleef wel fantastisch maar als ik hem nu zie spelen, erg goed, erg indrukwekkend!! cisse is een goede speler, maar vond zijn rendement maar matig en toen ik dat zei, ging hij ineens scoren, toeval of niet? hahahahhaa… granquist ken ik niet goed, zie wel de samenvattingen maar ga op de een of andere manier nooit naar groningen kijken!!!

maar er zijn opties genoeg!!! probeer ronnie stam te halen ipv fernandez zou ik zeggen, hou ook wel van de man die voetbalt op intuitie, paolo henrique (speelt vrij weinig eigenlijk) strootman vind ik een aanstormend talent en goede speler!!! en die laatste man van heracles, ik dacht wuijtens is ook geen verkeerde, maar ja we hebben genoeg spelers met een linkerbeen!!!

• Don

Ja die Stam is toch niet te halen.

• jerry

helaas niet, maar dat vind ik een hele goede opkomende back!! bij nac als middenvelder vond ik hem niet goed genoeg, maar als back vind ik hem heel goed!!! maar ja welke speler is voor ons wel te halen?

• tommie F

idd theo vond jij niks!! febo theo noemde je hem …………..iedereen kan zich vergissen!!!