Andre Bahia

• jerry

en ik zou graag loovens daar bij zien omdat ik bang ben voor vlaar met zijn blesures!!!

• Don

èn dan vind je Fernandez niet goed genoeg, kom je met Glenn Loovens die nog trager is dan Lucius en een grotere draaicirkel heeft als Hofland en Timmer bij elkaar.

• jerry

waarom vergelijk je niet tim de cler met bahia? of roberto carlos met nesta? of drenthe met cannavaro??? hoe kan je nou een back met een centrale verdediger vergelijken…. de vraag is echter hoe lang heb jij loovens niet meer zien spelen, heeft opbouwende kwaliteiten, is een ware stopper, waar weinig spitsen langskomen, heeft leidinggevende capaciteiten, en heeft tegenwoordig een uitstekend afstandschot, dus volgens mij heb je loovens al geruime tijd niet meer zien spelen!!!

• Don

Jij ook niet want hij speelt nooit:D

• jerry

hahahhahahahaa, ja maar met cardiff heb ik hem zeker 6 keer zien spelen en dat was veelzeggend!!! en had aanpassingsproblemen, maar stond niet voor niets de laatste wedstrijden in de basis!!! en een speler als loovens kan ons helpen in de defensie!!!

• tommie F

vlaar??? eerst terugkomen dan poas oordelen!!

• Grêmista

Trots om te weten dat het een landgenoot is.

Bahia, valeu apenas você jogar por Feyenoord. Um jogador de raça verdadeira de Rotterdam sendo um Brasileiro jamais vai existir novamente. Por isso eu como Brasileiro tenho orgulho ser um conterraneo de você.

• Theke

En dat voor een Gremio supportster hehehehe…kom je zelf uit Porto Alegre of een andere stad in dat fantastische land? Ik ben er ook nogal eens te vinden…bom sorte domingo!!

• Eddy

Uiteraard. Maar ik ga nu uit van zijn normale niveau. Dat is idd afwachten.

• BJW

Als direkt daarvoor El Ahmadi, Landzaat en of Gio spelen vind ik het ook vrij goed.

Ook een optie is het Fer opleiden tot centrale verdediger, volgens mij ishij daar ook toe in staat.