Mee eens.
Valt mij ook op dat we meer punten halen zonder Hofland, maar dat kan toeval zijn
gelukkig zijn wij de top niet meer, als je het over de top hebt dan heb je het over alex, maar die heb je niet in nederland, bahia is bij feyenoord prima op zn plaats en had trouwens nkuffo volledig in zijn zak afgelopen wedstrijd, net als vele andere wedstrijden, bahia doet het gewoon goed!! onze beste verdediger!!! 10 keer liever bahia dan hofland, want als je het hebt over fouten maken, dan vergeet je spontaan hofland zeker????
Bahia doet het gewoon goed, ja als je dit niveau nastreeft, onderaan linker rijtje, maar als je naar een hoger niveau wilt toewerken moet je gauw afscheid nemen van die snurker achterin , maar daar is geen geld voor dus zal je het er mee moeten doen , en dat geld trouwens niet enkel voor Bahia, op een paar spelers na is het middelmaat, en er zijn erbij die al ver over de hill zijn, maar na een paar gelukkige overwinningen , heerst hier op dit prikbord weer de waan van de dag zoals gewoonlijk .
kijk in de top van nederland, dinsdag is niet beter dan bahia, granquist is een prima verdediger maar beter dan bahia? ik vraag het me af, oleguer is die beter? nou nee!!! marcelles vind ik een zeer goede centrale verdediger, moisander en jaliens doen het geweldig!!! maar zijn niet de absolute top, de top bij az zit in romero!!! bahia is gewoon een uitstekende verdediger die jaarlijks beter wordt en die kan gewoon moeiteloos mee als we een keer bovenin meedraaien!!!
ik lees hier veel over fernandez, daar geloof ik niet in, net als in timmer, greene, lucius, bruins, hofland,…. ik zie in gio alleen als back, niet als middenvelder daarvoor komt hij tekort, slory valt wekelijks door de mand, zo kan ik nog wel doorgaan!!! ben wel zeer blij met de jeugd!!! en daarnaast vind ik dat bahia sterker en beter is geworden, en gelukkig vele meningen op dit prikbord
als je de wedstrijden hebt gezien tegen az, twente en andere weet jij net zo goed als mij dat bahia het uitstekend heeft gedaan, en dat bahia onze beste verdediger met afstand is!!! dus wat wil je dan? weer een centrale verdediger kopen die niet beter is? daar zijn we namelijk goed in!!! bahia is een van de constantste spelers in onze selectie dat ziet iedere blinde nog
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?