Zoals we allemaal weten zijn er mensen bezig om geld te verzamelen voor Feyenoord. Het gaat nog niet echt fantastisch. Nou had ik misschien het idee om met zn allen te helpen. Bijvoorbeeld door een voetbal toernooi te organiseren bij de Kuip. Met een stuk of 20 teams van 5 a 6 spelers die op een half veld 20 minuten tegen elkaar spelen ofzo. Elke deelnemer (dus 5 a 6 per 20 teams is hoogstens 120 deelnemers) die moeten dan een begin bedrag betalen om mee te doen. Daarnaast is het dan de bedoeling dat iedereen zich voor zoveel mogelijk geld laat sponsoren, bijvoorbeeld door het aantal doelpunten dat een deelnemer maakt of bij elke overwinning van je team.
Daarnaast is er dan ook nog een tentje om eten te kopen (alle opbrengsten naar Feyenoord) en ik dacht dan aan een loterij voor Feyenoord spullen dat de mensen loten moeten kopen. Ook kan je nog een ander voetbal spelletje erbij doen waarbij je bijvoorbeeld met n vriend moet overkoppen en dat je dan bijv 5 euro betaald om daaraan mee te doen met als prijs een gesigneerd Feyenoord shirt.
Ik denk dat het niet alleen veel geld oplevert maar ook heel gezellig is.
Lijkt het jullie wat of vinden jullie het helemaal niks? Graag reacties en ideeen van jullie!!