ei ahmadi

• manuelbrielle

Deze speler vind ik zeker een van de beste die we hebben.

en een erg belangrijk verbinding van en naar de spitsen.

Ja dze belessure is mee te leven.

ik heb eerder persoonlijk kritiek op de kwakkelende Vlaar

en Vincken die zijn meer gebleseert dan dat ze spelen. en dat kost geld

• eddiecoenen

die jongen zal wel een beetje spijt hebben van zijn overgang als hij dit jaar

naar twente kijkt

• BJW

Volgens mij een groot verschil tussen de blessures van Vlaar en Vincken.

Vincken heeft voortdurend spierblessures, de één na de andere en dat zal ook niet zo snel veranderen!

Vlaar heeft gewoon pech met zijn kruisbanden, dit is normaal gesproken op te lossen! kijk maar naar bv Ruud v N! Die zijn laatste knieproblemen liggen weer heel anders.

• Milo

El Ahmadi, kwam al geblesseerd naar Feyenoord. Daarna is hij pas gaan spelen toen hij helemaal klaar was. Ja dan gaat het in het begin wat stroefjes als je net van een blesure komt, die ze bij FC Twente niet konden vinden. Nu heeft hij onder Feyenoord zijn eerste kleine blesure gehad en gelijk word hij al afgeschreven. Zo zie je dat sommige met de dag leven.

• von

als je maar zuur kan doen hé eddie.

• von

precies BJW, vlaar heeft brute pech gehad en vincken heeft vooral aangetoont een man van glas te zijn, bij voortduring geblesseert.

• eddiecoenen

niet zuur maar gewoon realiteit

• eddiecoenen

niet zo zuur doen von

• BJW

Ik denk, dat we het bij Vincken ook allemaal jammer vinden! ook von!

• whassup

Klopt von. Ik heb al aardig wat tegengoals gezien die zeer waarschijnlijk niet waren gevallen als Ahmadi geen balverlies had geleden op het middenveld.

Ik wil daarbij wel aantekenen dat een speler als Ahmadi juist zulke acties moet kunnen maken wil hij beslissend kunnen zijn met een pass, maar dan moet de verdediging wel in staat worden geacht om balverlies op het middenveld op te kunnen vangen. Laat dat nu juist niet het geval zijn. Een Ahmadi die geheel zonder risico moet voetballen en alleen balletjes breed kan leggen is een stuk minder belangrijk voor het team. Maar je constatering klopt von. Iets minder balverlies van El Ahmadi mag wel.