please help

• brabo feyenoord

ik heb geen upc dus maar 2 zenders eredivisie live, wie kijkt er via internet en op welke site dan :?

• whassup

Zoek gewoon een gezellige kroeg op in de buurt en je kijkt lekker naar Utrecht - Feyenoord! ( Tip: Noordplein Rotterdam, maar dat zal wel iets te ver zijn voor je?

Aan de andere kant als je nu weggaat moet je het makkelijk redden:D

Vlgs mij was er toch ook de mogelijkheid om voor een paar euro een losse wedstrijd te bestellen en via internet te kijken?

• brabo feyenoord

hier in brabant rijden we nog op varkens :D dus dat duurt te lang en tegenwoordig moet je daar met die griep ook mee uitkijken

• Witpen

trein in den bosch naar rotterdam. Lentetourtje haha

• SKL

Ik heb hier hetzelfde probleem. Ik heb zitten twijfelen of ik het via een stream zou kijken, maar ik heb ervoor gekozen om 6 euro te betalen en het via de site van eredivisielive te bekijken.

Normaal gesproken zou ik dat er niet voor betalen, maar deze wedstrijd wil ik toch wel heel erg graag zien.

• brabo feyenoord

he witpen, tot hoe laat rijden de treinen :D

• Witpen

Hangt ervan af hoever je van het station af geraakt met andere vervoermiddelen.

• brabo feyenoord

heb nu ook besteld via eredivisie live

• von

http://nl.justin.tv/

als het goed is zal daar utrecht-feyenoord op te zien zijn vanmiddag.

even sport aanklikken en dan zal je te zien krijgen welke wedstrijden er te zien zijn.

rond half drie zullen er wel meer streams op staan, er staat er nu nog maar één op.

• De Kale

even sopcast downloaden en je kijkt gratis via je pc,werkt geweldig heb gisteren nog madrid-barca gezien via hele goede kwaliteit.succes