Spurs heeft miljoenen over voor oud-Feyenoorder
Bron: News of the World
Tottenham Hotspur-manager Harry Redknapp wil het komende seizoen in de Premier League niet zo dramatisch meemaken als het huidige seizoen. De Londense club vecht al sinds het begin van de competitie tegen degradatie. Redknapp wil de selectie dan ook fors versterken en één van de beoogde versterkingen is Michel Fernandos Bastos van Lille.
De 25-jarige Braziliaan is gekozen tot Speler van het Jaar in de Franse Ligue 1, waar hij eerder nog mislukte bij Feyenoord. Waar hij in Rotterdam nog als linksback werd gebruikt, bloeide hij in Frankrijk op als middenvelder. Redknapp zou negen miljoen pond overhebben voor de speler, die ook in de belangstelling staat van Liverpool, Manchester City en Bayern München. Tottenham Hotspur lijkt echter de grootste kans te hebben de Braziliaan in te lijven.
Bastos zelf blijft in News of the World nuchter onder de vele interesse. “Ik ben relaxed over de geruchten. Ik heb goed gespeeld en er zijn altijd clubs geïnteresseerd als je goed speelt. Ik zou erg graag hier bij Lille blijven als we ons kwalificeren voor Champions League-voetbal. Maar je weet nooit aan het einde van het seizoen.”