Zie hier de drie eerste miskopen van Feyenoord
Die Been mag van mijn part weer lekker weg.
Dudek te oud geen enkele transfer waarde. (te duur)
Koevermans een overschatte spits.
Fernandez totaal overbodig.
we moeten inversteren in jonge keeper die je voor meerwaarde kan verkopen zoals. vorm,velthuizen.
Voor koevermans zijn er betere spitsen met een minder hoog salaris. scout nu eens in scandinavie daar haar je voor weinig geld een goede en zeker talent volle spits.
Fernandez heb je niet nodig want we hebben tiendalli.
De jongens die weg mogen zoals greene die zijn nog niet eens weg en hebben nog een contract als er zich niemand meld zit je met dubbele hoeveel heid spelers.
Been open je ogen inversteer eens in jong grut.
waarom een jonge keepr?
voor die paar euro die je daarvoor krijgt?
een keeper moet wel heel voortreffelijk zijn wil die enigszins een interessant bedrag opbrengen. Ik heb liever een ervaren keeper voor nog 2 jaar en dan maar weer zien wat je dan tegen het lijf loopt, als eentje die het nog moet leren.
Overschatten van koevermans lijkt me gezien zijn goals niet van toepassing.
Dudek is helemaal zo goed niet meer. In de CL destijds met Liverpool waren alleen zijn gestopte penalty's indrukwekkend. Voor de rest moest hij ook daar gewoon weer weg. En ik weet niet wie het zei maar hij schijnt nu ook een dikke kop te hebben dus tel uit je winst.
Koevermans is gewoon te duur en te oud. Een spits moet doorverkoopbaar zijn. Bovendien moet je aan de opvolging van Makaay en Tomasson denken. Dan heb je volgend jaar drie ouwe rotten die alledrie een basisplaats eisen en zit Biseswar op de bank? Lijkt me niet verstandig. Haal gewoon een jonge gast die je achter Makaay en soms met Makaay gewoon rustig kunt brengen.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?