Degraderen

• Milo

Dit seizoen Volendam in de halve finale pas uitgeschakeld, maar sukkelt nog altijd onderaan in de eredivisie.

• Milo

Misschien heb je wel gelijk hoor. Maar is het niet zo, dat het over een periode van een aantal jaar is genomen. Dat er over de periode van een aantal jaar (ik dacht 5) word berekend. En dat dan weer elk jaar opnieuw word berekend.

• cornelis

Ik weet het niet zeker, maar ik dacht ergens gelezen te hebben, dat Jacobs zich zorgen maakte over de lage klassering dit jaar en dat we daardoor minder uit de TV pot zouden krijgen.

• mickey

duitsers zul je bedoelen

• Milo

Als je ziet wat Feyenoord de vorige 2 seizoenen is geeindigd dan zal ik me daar ook zorgen om maken.

• d'henry

Helemaal juist….hoe hoger je klassering des te meer je uit de TV-pot krijgt….maar 7de is toch Feyenoord onwaardig…..ik zelf denk dat er niet meer in zit….vooral als de huidige selectie niet verandert.

Je komt kwalitatief gewoon te kort. Ieder zijn mening natuurlijk….ik zeg altijd….je verdient de plek waar je recht op hebt. En het beleid in het Maasgebouw is al jaren om te huilen, dus ben ik niet zo optimisch als velen wel zijn.

Ook niet nu Mario Been de grote man wordt. Er zijn al vele grote namen gesneuveld…..en wie zal de volgende zijn….?

d'henry

• swansea

eddie is neus dus helpen…..