blessure Tomasson

• John FM

wat is de schade nu weer?

haalt hij de voorronde Europa League?

• brady

nee waarschynlijk wel de finale

• TB

die spelen we niet.

Waarschijnlijk Groningen / H'veen en NAC als tegenstander.

Het spijt me, maar we zijn kansloos. Utrecht verliest vorige week met 6-1 van Vitesse, en wij halen er net een gelijkspelletje tegen.

• Den

Scorebordjournalistiek. H'veen wint niet van ADO, wij wel. Groningen heeft het thuis moeilijk tegen Willem II en uit tegen Volendam, net als alle topclubs wat dat betreft.

Waarschijnlijk moeten we eerst tegen Groningen (als H'veen de beker niet wint). Mochten we daarna tegen H'veen moeten dan ben je al zeker van Europees.

• eddiecoenen

die playoffs zitten we niet op te wachten , laat mario zich op zijn gemak

voorbereiden op het nieuwe seizoen zonder verwachtingen zonder druk ,

dit elftal heeft niets in europa te zoeken en onze fans ook even niet na alle

recente gebeurtenissen

• Den

Europese wedstrijden zijn een uitstekende leerschool voor de jonkies. Je moet een beetje mazzel hebben met de loting maar dat moet elke Nederlandse ploeg hebben. We zijn geen Engeland of Spanje tenslotte

We zijn geen kampioensploeg maar je kan het negatieve ook overdrijven

• jerry

wat een onzin dit, of groningen zo een geweldige ploeg is, of je daar niet van kan winnen? heerenveen is niet in goede doen, en nac daar wonnen we 2 keer van!!! en in de play offs is alles mogelijk!!!

• eddiecoenen

we krijgen al 4 jaar voetballes in alle hoeken en standen van groningen en

heerenveen geloof me die playoffs worden weer een enorme teleurstelling

• eddiecoenen

als groningen en heerenveen in goede doen zijn dan doen we voor spek en

bonen mee of vergis ik me nu ?

• Den

Ja. Als we in goede doen zijn hebben die ploegen het ook bij ons moeilijk. En het zijn ook maar subtoppers want die ploegen zijn net als ons ook vaak niet in goede doen