blessure Tomasson

• TB

Ha, een medestander !

• jerry

je vergist je!!! berg is een prima spits maar ook niet zaligmakend, ik heb hem het 2de seizoenhelft niet gezien!!! garcia garcia is een geweldige straatvoetballer, maar we zijn zeker niet minder, vind je dinsdag zoveel beter dan bahia? en sibon zoveel beter dan makaay? en grindheim zoveel beter dan wijnaldum? we zijn zeker niet kansloos!!!

• eddiecoenen

nee maar die ploegen staan niet voor niets een straatlengte op ons voor maar

ik laat me verrassen al denk ik dat we kansloos zijn

• Den

Volgens jouw logica had ADO geen 2-2 kunnen spelen in Friesland en had Sparta niet kunnen winnen van Ajax.

Buiten AZ en Twente is er dit jaar geen ploeg geweest de constant was en zelfs die ploegen hebben wel eens verloren. Dus om H'veen en Groningen op een soort van onbereikbare troon te zetten is waanzin

• eddiecoenen

dat zeg ik niet ik zeg je alleen dat die ploegen veel beter in elkaar zitten en zij

normaliter over 2 wedstrijden simpelweg sterker zijn niets meer niets minder

• Den

De laatste wedstrijden halen ze volgens mij niet echt meer punten.

• eddiecoenen

je zegt het net zelf dat is scorebord journalistiek

• TB

in de ranglijst van de tweede seizoenshelft staan we ook maar 8e , het is niet echt beter dan voor de winterstop

• Den

Nou, wel zes plaatsen ofzo? En het is nu in ieder geval meer een team. En dan kan er van alles gebeuren

• Milo

Als wij in goede doen zijn doen we dan ook voor spek en bonen mee. Vind het weer reinste onzin dat er word gezegd dat Feyenoord de play-offs toch niet wint.