Opruiming selectie

• Don

We zijn bijna aan het einde van het seizoen, okee zeer waarschijnlijk nog play-offs maar het is al leuk om vast naar volgend seizoen te kijken. Wie moeten er van jullie weg?

Timmer - gaat al weg

Tiendalli - mag ook weg. Is gewoon niet goed genoeg. Zijn passing is echt beneden niveau en verdedigend is het niet veel, tactisch al helemaal niet.

Hofland - te blessuregevoelig, heeft goede wedstrijden gespeeld maar we hebben iemand nodig waar we op kunnen bouwen. Bahia hoort in de basis.

Lucius - gaat al weg

Greene - gaat al weg

Hofs - mag ook weg

De rest mag van mij zeker blijven. de Cler speelt de laatste tijden wel weer goed!!

Koevermans mag van mij wel komen, is gewoon een hard werkende, makkelijk scorende spits die kopsterk is en ik denk complementair aan Makaay is. Maar alleen als hij niet te duur is en er investeerders komen. Fernandez die komt toch wel daar ga ik verder niks meer over zeggen. Ik wil verder graag Velthuizen, Wuytens en een jonge spits. Ik denk dat je dan een heel eind komt.

Wie moeten er van jullie weg?

• Eddie

Wuytens gaat naar psv. Verder zou Vorm nog halen…

• Don

Wat is nou je bron? Vorm is te veel twijfelgeval. Velthuizen is beter en meer een Feyenoorder. Waarom speelt Vorm nooit meer?

• jorW

eddie, don bedoelt wuytens van heracles die centrale verdediger en jij bedoelt die middenvelder van de graafschap maar die is idd nog eigendom van psv

• Don

nee andersom juist:D Ik bedoel die van Heracles en Eddie die van de Graafschap die is verhuurd. Dus JAN Wuytens gaat helemaal niet terug naar PSV:D

• Spatje

quote Don: Koevermans mag van mij wel komen…..Ik wil verder graag Velthuizen, Wuytens en een jonge spits

Ik zou zeggen Don. Schrijf een hele lieve brief naar zowel de Kerstman als Sinterklaas want Feyenoord kan dit zelf niet betalen.

• BJW

Bruins weg!

Slory weg!

Vincken weg!

Ekramy weg!

De rest bij jou ok!

Koevermans alleen maar in plaats van, anders niet. Waarbij ik niet geloof, dat Koevermans bij ons ineens zo goed zou zijn.

Type van Wolfswinkel erbij, nog beter: Arnoutovic!

Wuytens is ok!

• jorW

zoals jij het nu zegt Don zo bedoel ik het ook jij bedoelde die CV van heracles en eddie die van de graafschap die belg

• Don

Als je goed leest zeg ik toch als er investeerders komen;)

• von

quote Don: Fernandez die komt toch wel daar ga ik verder niks meer over zeggen.

waarom wil ja daar niks meer over zeggen?

vorige week barste hier al een discussie los over fernandez, waarin jij afhaakte en niet met argumenten kwam waarom hij nou zoveel beteris.

ik ben nog steeds van mening dat niets meer toevoegt dan tiendalli.

hij is niks meer dan een gemiddelde back uit de eredivisie en voegt zoals ie nu speelt helemaal niks toe. hij brengt niks extra's.