Wat een topper. Vandaag weer geen fout gemaakt. Heeft elk duel gewonnen en ook aanvallend kwam hij er een aantal keer aardig door. Zijn passing word ook steeds beter en heeft steeds minder balverlies.
Top dat zn contract is verlengd.
Ik vind het echt super dat je jezelf inzet om iets te betekenen voor ons cluppie, en trouwens ook onbegrijpelijk dat je van die sukkels hebt die alleen maar klagen maar zelf niets willen investeren. Je krijgt constant opmerkingen als: “Ik stort niets in die bodemloze put etc”…… Tja met die mentaliteit schiet het legioen geen drol op in mijn optiek.
Als er geld ingezameld wordt door het legioen, dan kan dat toch onder de voorwaarden van de donateurs geïnvesteerd worden? Zoiets kan je toch vast laten leggen bij een notaris of een advocaat? Maar goed sommigen hier hebben het I.Q. van een boterstaaf, gelukkig zijn er mensen als jij die wel dingen willen bedenken en zich inzetten voor ons Feyenoord!
Laat me nog wat weten hoe het staat met de actie die je voor ogen hebt……
dat van die bodemloze put was ik,en voor de duidelijkheid,ik heb al 2 maanden 15 euries gedoneerd!! ,maar ik begrijp ook dat mensen dit financiele wanbeleid niet vertrouwen,en btw ,ik wil eigenlijk dat mijn geld WEL voor versterkingen wordt gebruikt!! een behoorlijke jeugdopleiding is toch wel het minste wat de feyenoord leiding kan neerzetten??
Je hebt het over een goed doel voor een ziekte aan de ene kant en je club waar je zogenaamd die-hard supporter van bent aan de andere kant, twee totaal verschillende doelen met totaal verschillende emoties en achtergronden.
Wat jij doet is appels met peren vergelijken, ik zeg vind je het rot hoe het met je club gaat? Doe er dan verdimme wat aan in plaats van te ouwehoeren en te zeiken, Don probeert tenminste wat als supporter zijnde.
Ik juich hem toe en verder alle supporters om hetzelfde te doen als Don, dan is Feyenoord een stap dichter bij recuperatie.
Geen woorden maar daden!
Je kan je geld maar 1 keer uitgeven he…
Dus ja, dan geef je je geld uit aan een appel of een peer.
en aangezien ik de afgelopen 15 jaar genoeg geld heb uitgegeven aan ons cluppie, doneer ik liever geld aan een echt goed doel.
Die kinderen kunnen er niets aan doen, Feyenoord wel.
Maar goed, als jij je geld wilt uitgeven aan een flink aantal ‘miljonairs’ , is dat jouw keus die respecteer ik.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?