Stelling: playoffs afschaffen

• John FM

Heerenveen wil de playoffs spelen met een veredeld 2e elftal !!

om dit soort zaken te vermijden moeten de totaal nutteloze playoffs afgeschaft worden. deze zijn er alleen om de tv gelden binnen te halen.

de seizoenen lopen bijna in elkaar over, de ploegen die als laatste nog spelen moeten als eerste weer aan de bak. belachelijk. gauw stoppen met die onzin.

als er zo nodig meer wedstrijden moeten komen dan de eredivisie uitbreiden met 2 ploegen, speelt iedereen even veel wedstrijden en heeft iedereen even veel rust, wel zo eerlijk.

gewoon op basis van de eindstand de europese tickets verdelen, klaar is kees.

• HooliKoen

eens.

• Den

Eredivisie uitbreiden? Da's wel het laatste wat je moet doen. Ik denk eerder aan inkrimpen

• Milo

Ik ben het er nooit mee eens geweest dat die play-offs er zijn. Misschien kan Feyenoord daar nu gerbruik van maken. Maar wat er al eerder gezegd is. De ploegen die daar aan mee doen hebben weinig tijd voordat het nieuwe seizoen er weer aan komt. Bovendien vind ik dat de ploeg die op 6 staat geloof ik gewoon recht heeft op een ticket. Vorig seizoen was voor NAC net te lang (3e plek) en grepen ze na een heel erg goed seizoen toch nog overal naast.

• Remco

ik ben het niet mee eens, zie maar hoe spannend het voetbal is.

Als je de playoffs niet had gehad, waren er veel ploegen bij geweest die voor spek en bonen speelt.

Nu heeft iedere wedstrijd wel een extra lading / spanning.

ik zeg houden zo!!

• kobusz

JA absoluut.!!!

Alleen de knjb wil er nog niet aan….!!!!