Vennegoor naar PSV, Koevermans dus...

• Don

Naar ons? Ik denk niet dat PSV heel moeilijk gaat doen. Ik denk dat Koevermans nog steeds veel waarde kan hebben, maar dan alleen als er ook nog een jonge spits bijgehaald kan worden!

• Don

nou weer niet waar die jack van gelder lult ook maar n end weg:D

• Don

Of dan is het natuurlijk juist waar…:D

nouja iig Koevermans, wat vinden we?

• Den

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! Feyenoord moet gewoon géén transfergeld uitgeven aan spelers boven de 25. Daar komt wat mij betreft een verbod op zolang we nog miljoenen schuld hebben. Want waar ga jij over twee jaar vervangers voor én Koevermans én Tomasson én Makaay voor halen?

• jerry

ik hoor vandaag dudek en koevermans, dan heb je wederom spelers die je niet kan doorverkopen, dus ik zou spelers proberen te halen die je later kan doorverkopen, je moet toch een beetje naar het heerenveen systeem, je haalt jonge talenten, die je goed inpast en later voor hoge bedragen kan verkopen, niet voor niets heeft het de afgelopen 4 jaar meer dan 60 miljoen opgelevert bij heerenveen!!!

• Den

Ben je in een paar jaar van die schuld af

• jerry

precies!!! heerenveen is ook met 0 begonnen, maar ja door slim in te kopen, die kochten huntelaar bij psv voor 75.000 euro, ja dat is slim!!!

• Den

Wanneer is Groningen gepromoveerd?

• jerry

daar vraag je me wat???? heerenveen 16 jaar terug toch? en az nog korter geleden!!!

• Den

Groningen nog korter dacht ik? Die zijn er ook even uit geweest. Het is maar om aan te geven hoe SLIM beleid resultaat geeft