Honda

• Eddie

Ik vind dit een hele goede speler, typische speler die later veel geld zou opleveren.

Misschien dat we hem kunnen ruilen met een paar van onze spelers.

Ik denk niet dat het realistisch is, maar toch…

• Don

Waarom niet? Honda kan wel goed aan de linkerkant spelen! Is ook een hele goede. Maar misschien kunnen we wel een deal maken dat VVV spelers van ons mag huren en dat we dan natuurlijk ook iets bijbetalen. Maar alles is mogelijk als die investeerders komen.

• FR1908

Bij VVV praten ze al over 10 miljoen…

• Don

ja maar dat is gewoon omdat ze hem willen houden:D

• FR1908

klopt, en wij hem dus niet kunnen betalen….

• manuelbrielle

Uitstekende speler die werd aangewezen door de oud psv trainer,

Sef vergoossen een stoffige man maar zeker kijk op.

die Honda is voor Feyenoord niet te betalen al wilt VvV wel een zeer hoog transferbedrag uithalen.Wat me een beetje overdreven lijkt.Maar als een gek het er voor uitgeeft kijk maar naar 020 en sulijmani.

In verleden hadden we Ono een geweldige speler.Helaas nooit goed doorverkocht want die was wel vele miljoennen waard geweest.

Wat me wel opvalt is dat die jongens wel snel heimwee hebben.Of dat ze worden opgeroepen voor nationale team dat vergt veel van deze gasten.

De inverstering haal je er zeker weer uit want azie is een land waar veel geld word uitgegeven aan voetbal.

Man utd Had het contract verlengt met Park ,een redelijke voetballer maar door vele commercie is deze man een hype in zijn geboorte land.En daarmee strijken de engelse ploegen vele miljoenen mee op.

Op Honda terug te komen

Mocht Feyenoord geld hebben ze ik halen die man want de inverstering haal je er zeker uit. Want dit is een groeibriljant

• kobusz

te laat…………….