geen vakantie jonge Feyenoorders !!

• John FM

succes heeft ook een keerzijde.

Vele jonge Feyenoorders moeten na afloop van de competitie en de playoffs nog met de diverse oranje-selecties aantreden. (EK-19, Jong Oranje in Toulon) Het gaat om Fer, Wijnaldum, Leerdam, Pedro, Biseswar, Nieveld.

Dus schiet de broodnodige vakantie er bij in!

Ze zijn tot half juni bezig, maar volgens mij begint Feyenoord op 21 juni weer met de trainingen voor het nieuwe seizoen. Later aansluiten in ook weer niet ideaal, zo kan er weer niet op vaste patronen en afspraken getraind worden. Bovendien (even optimistisch gedacht) moeten we al vroeg aantreden in de Europa League.

Zo wordt er dus roofbouw gepleegd op onze jongen spelers, tegen de winterstop zitten ze er al doorheen.

mijn oplossing: allemaal afzeggen voor de KNVB elftallen, lekker op vakantie gaan, goed uitrusten (ook geestelijk) en er vanaf 21 juni weer tegenaan om dit rampseizoen te doen vergeten.

• ZEUS

idd,we hebben het aan makaay en de guzman gezien dit jaar.

• John FM

nu je het zegt, ze kunnen ook nog eens blessures oplopen.

• Wim

Er is nog geen enkele voetballer beter geworden door op vakantie te gaan ipv op nivo te voetballen.

• John FM

wel eens van arbeid-rust verhouding gehoord?

nog los van het feit dat 3 weken vakantie per cao geregeld is.

• FR1908

Jij vindt het toch ook wel eens lekker om op vakantie te gaan, zodat je je kan opladen voor weer een jaar werken?????

• Wim

Aan het begin van je carriere ben je ambitieus hoop ik.

En wie zegt dat er geen vakantie is? Is een toernooi als dit ook niet enigszins vakantie?

• FR1908

Uiteraard ben je ambitieus, maar dat heeft daar helemaal niets mee te maken.

Er wordt roofbouw gepleegd op het lichaam van een jong ventje.

Eerst een seizoen lang moeten spelen in een elftal wat niet draait, dan de play-offs en dan ook nog eens een toernooitje van 2 weken. dan zitten we al half juni denk ik.

de competitie begint erg vroeg volgend seizoen en daarnaast moeten ze (hopelijk) voorronde europeleaugue spelen….dus tel uit je winst.