collecte

• pummie

de achterliggende gedachte voor deze inzameling van gelden is nog niet zo gek

de bestemming voor de jeugd is prima op zijn plaats goed controleerbaar en je weet dat je investeert in een opleiding die de laatste jaren uitstekend presteert hoewel je het amper leest in de media men heeft het nog steeds over de Ajax

school.

ik ben wel van mening dat het geld niet in de overhead verdijnt maar puur t.b.v. van de jeugd je zou dit moeten afdwingen en na 1 jaar controleren of het daadwerkelijk is geinvesteerd.

ik hoop dat nu de resultaten van de jeugd van Feyenoord sensationeel is verlopen

er veel geld binnen zal komen en dan niet alleen van de supporters maar zeker ook van het bedrijfsleven en het lijkt mij als men het geld overmaakt als gift het ook nog aftrekbaar is voor de fiscus.

• Rene de Lander

Als die collecte puur voor de jeugdopleiding zou zijn , denk ik dat er veel meer binnen zou komen .

Om de heren miljonairs te betalen waar de salarissen van bekend zijn gemaakt , heeft niemand trek in , zeker niet in deze tijden !

• Rotterdammer

Ik vraag me af waar die verwarring over de bestemming van het geld van de actie vandaan komt. Op www.feyenoordnet.nl lees je al vanaf het begin van de actie dat het ingezamelde geld voor de jeugdopleiding is, dus niet voor de salarissen van de spelers of het aflossen van schulden.

Wel heb ik begrip voor mensen die geen geld geven met als reden dat ze al heel veel geld kwijt zijn aan Feyenoord door een seizoenskaart, reiskosten en dergelijke.

Dus, als je wat geld kunt missen, steun dan de actie. Het hoeft niet veel te zijn, vele kleintjes maken een grote.