nol hendriks constructie

• tommie F

in voetbal int. van vanavond maakte h. kraay bekend dat de investeerders ( oa. peridon, westermeyer, en van t wout) wel willen investernen maar dan als nol hendriks bij roda, zij kopen de speler en bij eventuele verkoop is t gedeelde winst!! de reden van deze constructie is de schuld die feyenoord op dit moment heeft!! dat willen de investeerders niet op zich nemen.

• jerry

misschien kunnen we met een beetje geld wel de juiste spelers in huis halen!!???

• tommie F

ja moeten ze nol hendriks vragen!! lees m,n reactie op topic gio. gr tommie

• jerry

net gedaan en beantwoord, hahahhaa

• patrick

niks mis mee,als ze v wolfswinkel nou eens samen kopen, feyenoord door hofs aan vitesse te verkopen,de andere helft?? dan door peridon, zeg samen 4 miljoen, v wolfswinkel blijkt een gouden greep ,en word over 2 seizoenen voor 16 miljoen aan een engelse club verkocht, kan je toch samen 12 miljoen verdelen, en anders…………………….geen 2 jaar v wolfswinkel,en al helemaal geen 6 miljoen!!

• tommie F

ja dat is zo,n speler, een strootman, een cisee dat zijn zo een paar voorbeelden uit de nederkandse comp. !!

• Eddie

GEwoon beter scouten!

• jerry

holla, elm, paolo henrique, beerens, en ga zo maar door maar kijk ook in belgie met defour, javanovic, demargo, ruiz en ga zo maar door, talenten zat!!! maar haalbaar voor feyenoord, ben bang van niet

• patrick

strootman ben ik het volkomen mee eens! is de gedoodvergde opvolger voor gio , en ook als de cler wegvalt,en gio naar achteren schuift ben je gedekt ! beter dan geld uit geven aan el akchaoui als standin voor de cler! cisse is lastiger omdat hij met bisseswar moet concureren , mijn lijstje is dudilica ipv dudek , fernandez,loovens,strootman,v wolfswinkel,koevermans . samen zo,n 13 miljoen schat ik .

• FR1908

Dudek of Velthuizen

Fernandez

Bjärsmyr

Strootman

van Wolfswinkel

met deze 5 spelers kom je al een heel eind volgend seizoen.

in combinatie met de ervaren rotten en de jeugdige talenten die we nu hebben rondlopen heb je gewoon een goed elftal en een brede uitgebalanceerde selectie.