Tomasson over the hill? Nog lang niet

• BJW

Natuurlijk is hij niet voor zijn lol geblesseerd, het was alleende laatste jaren regelmatig zo en dan vraag je je als club of je niet verkeerd bezig bent.

• Westlander

bussie is tegen oudere spelers al schopt hij er volgend jaar 30 in dan hadden

het er 40 moeten zijn snap je

• jerry

als je slechts 13 van de 34 wedstrijden speelt mag er best wat gezegd worden dat ouderen wat vaker in de lappenmand liggen

• bussie.

Volgens mij snap jij het een en ander niet Westlander.

• tommie F

eens!!! toch een kanttekening in de 12 wedstrijden die hij meedeed in de comp. 9 goals 2 ass. geen 1x verloren ondanks zijn afwezigheid gedurende t seizoen toch efficient!! daarbij met tomasspon speel en presteert feyenoord beter!!!

• d'henry

Ik denk dat er nog meer van die ouwe glorie voetballers gehaald worden. Ze schijnen het in Rotterdam-Zuid nog steeds niet geleerd te hebben, dat je daar de slag niet mee wint!

Iedereen was en is enthousiast over Mario Been de verlosser….maar ik ben nog steeds van mening dat hij ook een dood paard niet terug krijgt aan de top!

Feyenoord heeft helaas de slag gemist….en is financieel niet in staat om tegen de subtop op te bieden. Ook de veel besproken investeerders hoor je steeds minder.. Hun toezegging laat nog al op zich wachten….ik ben bang dat van uitstel afstel komt….en dat betekend….veel woorden en weinig daden!

Achteraf denk ik nog wel eens terug aan de grote kale leider….die heeft fouten gemaakt….maar toch ook goede dingen gedaan, terwijl ik dit bij de huidige beleidsbepalers niet terug ziet!

d'henry

• tommie F

sorry jerry niet waar!! de guzman ??? vlaar??? slory,?? bruins,?? vinken??? of ben je die vergeten??? dit jaar is wat betreft de blesures 1 jaar wat z,n weerga niet kent!! jong en oud waren t gehele jaar in de lappenmand!!

• tommie F

mede door die gkl zit feyenoord nu in deze situatie!! de investeerder stappen in , mits\ de begroting sluitend is!!

• jerry

toch uit tegen groningen verloren met tomasson door een rode kaart van hofland, maar als hij speelt is hij van waarde, maar tomasson is wel erg vaak geblesseerd, heeft telkens wat, en dat is zorgwekkend,

• jerry

ik heb het nu over tomasson, vorig jaar bij villareal nauwelijks gespeeld door een blessure, en dit jaar bij ons 13 wedstrijden van de 34 is erg karig, in de wedstrijden dat hij speelde was hij van waarde maar het lijkt erop dat we met tomasson een speler hebben die vaak langs de kant zal blijven omdat hij telkens wat heeft