Natuurlijk is hij niet voor zijn lol geblesseerd, het was alleende laatste jaren regelmatig zo en dan vraag je je als club of je niet verkeerd bezig bent.
Ik denk dat er nog meer van die ouwe glorie voetballers gehaald worden. Ze schijnen het in Rotterdam-Zuid nog steeds niet geleerd te hebben, dat je daar de slag niet mee wint!
Iedereen was en is enthousiast over Mario Been de verlosser….maar ik ben nog steeds van mening dat hij ook een dood paard niet terug krijgt aan de top!
Feyenoord heeft helaas de slag gemist….en is financieel niet in staat om tegen de subtop op te bieden. Ook de veel besproken investeerders hoor je steeds minder.. Hun toezegging laat nog al op zich wachten….ik ben bang dat van uitstel afstel komt….en dat betekend….veel woorden en weinig daden!
Achteraf denk ik nog wel eens terug aan de grote kale leider….die heeft fouten gemaakt….maar toch ook goede dingen gedaan, terwijl ik dit bij de huidige beleidsbepalers niet terug ziet!
d'henry
ik heb het nu over tomasson, vorig jaar bij villareal nauwelijks gespeeld door een blessure, en dit jaar bij ons 13 wedstrijden van de 34 is erg karig, in de wedstrijden dat hij speelde was hij van waarde maar het lijkt erop dat we met tomasson een speler hebben die vaak langs de kant zal blijven omdat hij telkens wat heeft
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?