"Pranjic wil dolgraag naar Feyenoord"

• Ferdi

De naam van Daniel Pranjic wordt al weken genoemd als toekomstige aanwinst voor verschillende clubs uit binnen- en buitenland. De 27-jarige speler van SC Heerenveen zou graag een stapje hogerop maken.

“In Nederland blijven dan alleen PSV, Ajax en Feyenoord over”, gaat Pranjic verder. “Maar Feyenoord kan me niet betalen en van PSV is dat ook nog maar de vraag. Op dit moment is alleen Ajax in staat om grote transfersommen te betalen. Maar dan heb ik het alleen over Nederland, hè.”

De twintigvoudig Kroatisch international zou graag verkassen naar Rotterdam-Zuid. “Feyenoord is in mijn ogen een erg grote club. Kijk naar het stadion, de supporters. Die supporters mag ik erg graag. Als ik de kans krijg om naar Feyenoord te gaan, zou ik ‘ja’ zeggen.” Pranjic heeft in Heerenveen nog een contract tot medio 2012.

Nou inversteerders actie graag en snel !!!!!!!!!

• In hart en nieren

wie niet

• Ferdi

Ik zie hem naar een Engelse club gaan. Liverpool of Tottenham Hotspur.

• jorW

idd peridon trek je buidel

• jaimie01

overschatte speler, en we hebben geen spelers op links nodig.

• jorW

overschatte speler?

half engeland zit schter hem aan inclusief liverpool, geeft veel assists scoort heel veel is croatisch international(en ook basis) en behoort tot de beste spelers van de eredivisie.

• patrick

voor die 12 a 15 miljoen die hij kost lijkt me dat zeker gezien z,n leefdtijd niet de beste investering! speltechnisch zeg ik volmondig ja tegen een middenveld ; wijnaldum ( slory) - el ahmadi (fer) - v bronckhorst ( landzaat) - pranjic ( bisseswar)

• jaimie01

biseswar heeft minder wedstrijden dan pranjic gespeeld en heeft even veel assisten, en is bovendien jonger dan pranjic.

dus ik zou pranjic geen goede aankoop vinden in de situatie waarin we nu zitten.

Eerst een spits en een keeper kopen lijkt me.

• patrick

dit zijn wel de spelers die je echt omhoog helpen hoor,net als douglas,elia,arnautovic,romero,schaars,dembele ,maar ja , ook al heb je het geld,dan nog gaan ze liever naar blackburn of middlesbrough .

• jerry

overschatte voetballer?? welke middenvelder maakt er zoveel goals als pranjic, kijk hoe bepalend hij bij heerenveen is, en ook bij het kroatisch elftal waar hij de hele linkerkant kan bestrijken, eentje met de longen van kuyt!!!! en wie hebben we als diepgaande middenvelder op links??? we hebben daar helemaal geen opties, ja gio maar dat is een controlerende speler, als je een droom hebt met gio als back en pranjic ervoor dan heb je een fantastische linkerkant, maar dat kan je ook zeggen van ruiz die daar ook kan spelen, maar pranjic staat in de belangstelling van liverpool dus zijn we helaas kansloos, want we hebben nog geen euro om te investeren, laat staan een stuk of 10 miljoen!!!