Ik zie heel veel namen langstromen waarvan enkele zoals douglas, arnautovic, zeker de spelers zijn die we nodig hebben, jongen gasten met veel talent. Echter, jongens als pranjic zijn zeker goede spelers voor feyenoord maar overbodig. We hebben een aantal talentvolle/aardig spelers die de toekomst voor feyenoord veilig moet stellen. Deze spelers moet gewoon aanspelen toekomen. wat moet je met pranjic die mega veel geld kost, die al 27 jaar is en 10 a 15 mio moet kosten. je haalt dat geld niet meer terug. ik denk dat geen enkele engelse club meer dan 15 mio gaat betalen voor iemand die tegen de 30 aanloopt tenzij het een speler is van buiten catogorie en dat is hij absoluut niet. Maar wat nog veel erger is het gaat ten kosten van je talenten. We moeten zwakke punten goede speler kopen die na twee jaar voor vele geld kunnen verkopen en die het team betere maakt en dus ook de jonge gasten. zo bouw je weer kapitaal op.
er lopen volgens mijn in zuid amerika vast goede spelers rond die feyenoord beter maken en die nu gezien de crisis in de wereld en vooral in de zuid amerikaans voetbal wereld voor een zeer redelijke prijs kan ophalen. Scandinavie lopen ook vast talenten maar daar zit az, groningen en heerenveen ook te scouten en die veel betere contacten hebben dan feyenoord. misschien dat er ergens nog in het voormalig oostblok landen wat loopt maar zijn de duitse, italiaanse, russische en oekranische clubs te scouten. tegen die kunnen we niet op.
Als de zogenaamde investerders spelers gaan kopen moet dat wel spelers zijn die echt wat toevoegen aan feyenoord, beter maakt, niet kosten gaat van de jonge talenten en die nog verkoopbaar zijn qua leeftijd na 2 a 3 jaar. Als dat niet kan, dan moeten die investeerders wat mij beterft niks kopen, Ze kunnen maar een keer hun geld uitgeven maar dan wel aan de juiste spelers voor het team en toekomst voor feyenoord.
Onze selectie heeft genoeg kwaliteit alleen zijn de oudjes te gevoelig voor blessures.
-