Jongens denk na

• Marcello

Ik zie heel veel namen langstromen waarvan enkele zoals douglas, arnautovic, zeker de spelers zijn die we nodig hebben, jongen gasten met veel talent. Echter, jongens als pranjic zijn zeker goede spelers voor feyenoord maar overbodig. We hebben een aantal talentvolle/aardig spelers die de toekomst voor feyenoord veilig moet stellen. Deze spelers moet gewoon aanspelen toekomen. wat moet je met pranjic die mega veel geld kost, die al 27 jaar is en 10 a 15 mio moet kosten. je haalt dat geld niet meer terug. ik denk dat geen enkele engelse club meer dan 15 mio gaat betalen voor iemand die tegen de 30 aanloopt tenzij het een speler is van buiten catogorie en dat is hij absoluut niet. Maar wat nog veel erger is het gaat ten kosten van je talenten. We moeten zwakke punten goede speler kopen die na twee jaar voor vele geld kunnen verkopen en die het team betere maakt en dus ook de jonge gasten. zo bouw je weer kapitaal op.

er lopen volgens mijn in zuid amerika vast goede spelers rond die feyenoord beter maken en die nu gezien de crisis in de wereld en vooral in de zuid amerikaans voetbal wereld voor een zeer redelijke prijs kan ophalen. Scandinavie lopen ook vast talenten maar daar zit az, groningen en heerenveen ook te scouten en die veel betere contacten hebben dan feyenoord. misschien dat er ergens nog in het voormalig oostblok landen wat loopt maar zijn de duitse, italiaanse, russische en oekranische clubs te scouten. tegen die kunnen we niet op.

Als de zogenaamde investerders spelers gaan kopen moet dat wel spelers zijn die echt wat toevoegen aan feyenoord, beter maakt, niet kosten gaat van de jonge talenten en die nog verkoopbaar zijn qua leeftijd na 2 a 3 jaar. Als dat niet kan, dan moeten die investeerders wat mij beterft niks kopen, Ze kunnen maar een keer hun geld uitgeven maar dan wel aan de juiste spelers voor het team en toekomst voor feyenoord.

Onze selectie heeft genoeg kwaliteit alleen zijn de oudjes te gevoelig voor blessures.

-

• jerry

hoeveel spelers heb je die linkshalf kunnen spelen, gio is de enige maar zie hem liever als back, met een goede linkshalf voor hem, wil je vooruit zal je toch moeten investeren, investeer je niks dan weet je dat je volgend seizoen zal spelen voor plaats 5 tm 9…. en wil je dit? dan is dat prima, ik zou alles op alles zetten om een linkshalf, een spits, een rechtsbenige centrale verdediger en een keeper te halen, dat zijn posities die hard nodig zijn, maar nee wat doet feyenoord, ze willen afscheid nemen van tiendallie en willen daar fernandez voor in de plaats halen, en dat is geen verbetering, en als fernandez gebleseerd zal raken of niet goed genoeg zal zijn dan heb je gewoon weinig alternatieven!! en als liverpool zich meld voor pranjic weet iedereen dat we kansloos zijn!!! maar wie weet kunnen de investeerders ruiz eens binnen halen?

• Marcello

hoe wil jij dan gaan spelen volgend seizoen. wil je 4-4-2 spelen dan moet je een spits halen en een goed linkshalf ja en daarbij heb nog eens een keeper en centrale verdediger. Heb je net biseware verlengt en doe je er niks mee. dan heb je nog jongens als Fer, wijnaldum, landzaat elhamdi, tomasson, leerdam, de guzman en hofs. voor het middenveld. daar kunnen er maar drie van spelen. dit kost een hoop geld en je gaat kapitaal vernietigen pff niet normaal.

ik ben van mening dat je het beste 4-5-1 moet spelen met de huidige spelers. Kijk we hebben na de winterstop veel punten gehaald maar spelen nog niet echt als een ingespeeld team en nog steeds te veel geblesseerde. als je volgend seizoen heel blijft en hecht team gaat smeden heb je niet eens zoveel versterking nodig. en inderdaad die fernadez is compleet overbodig. Maar ja wie zijn wij dan als Mario deze jongen zo graag wil hebben. Ik hou me hart vast eerlijk gezegd.

• manuelbrielle

wat is iedereen weer vrolijk er staat een stukje over pranjic.

en ja dan word zijn naam gelijk neergezet als nieuweling.

ook als pranjic betaalt zou kunnen worden door inversteerders moet wel het salaris opgehoest worden.

deze man is rijp voor engeland en is zeker een geweldige speler maar hij gaat nooit komen hoor

• jerry

ja je kan niet al je middenvelders opstellen, en zoals beenhakker al zei, we hebben teveel van hetzelfde, en als de guzman niet wil verlengen moet hij verkocht worden, hofs mag al weg, dus dat zijn er al 2 minder voor het middenveld, en ja als je in een 4-4-2 gaat spelen, dan kan je met tomasson (indien fit) als 2de spits spelen, maar omdat makaay en tomasson behoorlijk blesuregevoelig zijn zal je toch zeker een spits moeten halen, dat moet je zowiezo want nu mols stopt heb je in makaay maar 1 spits!!! landzaat vind ik enkel geschilkt als centrale verdediger, ik vind el ahmadi, wijnaldum, beter op de plek van landzaat op het middenveld…. en biseswar is natuurlijk geen echte linksbuiten, daarom kan je hem beter vanaf het middenveld laten komen, maar een echte linkshalf heb je niet, en als je het mij vraagt zou ik proberen om spelers als de cler, hofland, landzaat, bruins, hofs, de guzman (indien hij niet wil bijtekenen) te verkopen en wat jongere spelers ervoor in de plaats terug te kunnen kopen, maar dat wordt een lastig verhaal ben ik bang voor!!!

en ja dan doe je tiendallie weg, en haal je fernandez, ik hou net als jou mijn hart vast!!!

• d'henry

Het legioen wilde Mario Been….nou ik ben er nog niet van overtuigd dat het allemaal beter gaat volgend seizoen. In mijn ogen doet die Vlemminx het nog niet verkeerd.

Een voorbeeld:

Voor mijn gevoel halen ze nu spelers die ons echt niet beter gaan maken. Als je Tiendalli inruilt voor Fernandez is dit voor mij al weggegooid geld!

d'henry

• jerry

het is en weggegooid geld, en je gaat er niet op vooruit in kwaliteit

• manuelbrielle

helemaal mee eens jerry.

het is al jaren geld verspilling.

het is een ramp waarbij onze club allen maar afzakt.

is een schande de scouting,het beleid de afgelopen jaren.

van den herik die zijn oren laten zakken naar een stel eikels in het publiek.

daana is er niemand goeds geweest wotte en bosz.

hadden we maar munsterman,scheringa duidelijke mensen met een visie en een eigen kapitaal.

deze club gaat te onder aan hun eigen klunzigheid

• jerry

wat was de laatste speler die met succes is gescout??? nu moet je even nadenken, succes, hahahaha

• tommie F

bahia??? toch degene die dit t meest mag aanrekenen is de heer van den herik hij is verantwoordelijk geweest voor de laatste 1,5 decennia!! door op afstand te leiden/besturen had hij geen enkele grip op de organisatie en z,n personele aanstellingen waren zeer slecht te noemen!! wotte, bosz, gullit , koeman, t niet verkopen van van gastel , t niet uitbaten van de uefacupwinst, de 12% rente, de rente wat hij nu vordert, larson geschoffeerd, kalou en van persie verscheten, tomasson gratis laten vertrekken!!! te veel om op te noemen!!!