OT.70 miljoen

• Teaser

Manchester United is bereid om 70 miljoen euro op tafel te leggen voor Bayern-middenvelder Franck Ribéry. Daarmee zou de Fransman meteen de duurste speler worden, die manager Sir Alex Ferguson ooit heeft aangetrokken.

Ribéry zou volgens de Engelse krant The Guardian zo'n slordige 160.000 euro per week gaan verdienen. Bij Bayern München zou Werder Bremen-aanvaller Diego eventueel de plaats van de ex-speler van Olympique Marseille gaan innemen.

Zover is het overigens nog niet, want het Portugese wonderkind Cristiano Ronaldo van ManUnited speelt een grote rol bij een eventuele komst van Ribéry naar Engeland. Ronaldo moet in dat geval worden verkocht. Real Madrid heeft serieuze belangstelling getoond voor de wereldvoetballer van het jaar.

buiten het geld wat absoluut absurd is vind ik dit wel weer een meesterzet van Ferguson als Ronaldo weggaat.

• patrick

als ik hem was zou ik gewoon bisseswar voor de helft halen,en dan………………………………..duimen dat het lukt !!;) hahahahahahahaha

• patrick

nou heeft bisseswar wel een beetje dezelfde stijl! naar binnen draaien en dan een goed schot, hopen dat hij bij ons nog een beetje door kan groeien richting dat nivo, ronaldo heeft ook jaren zeer wisselvallig gepresteerd .

• jerry

als je jaarlijks beslissend bent voor man utd, topscorer jaarlijks wordt en wereld voetballer vh jaar, ja zooooooooooo wisselvallig

• The Hitman

jij meent toch niet serieus wat je schrijft ??

nog even ter ondersteuning,

O ja Ronaldo schiet mede Man United naar CL finale Championship, ……

O ja Biseswar scoort zo nu en dan tegen Volendam, Roda, Nac, Sparta

• Rene

Het wordt steeds gekker hier op dit prikbord.

• The Hitman

;)

• patrick

ik kan er niks aan doen dat jullie niet begrijpend kunnen lezen !! een ;) is een knipoog, en ja wat stijl betreft ,heeft bisseswar een beetje zijn stijl,en dus niet zijn rendement ! en jerry, jij kan ook niet lezen dat er staat aan het begin van ronaldo,s cariere ??

• jerry

in het begin van zijn carierre was hij bepalend voor benfica volgens mij, toen speelde ze een oefenwedstrijd tegen manchester united, en de spelers hebben toen aangegeven nooit meer tegen hem te willen spelen omdat ze dolgedraaid werden, dus zo gezegd zo gedaan, ronaldo ging per direct naar man utd en met succes!!!

• wacco-jacco

Jerry, Ronaldo heeft er wel een paar seizoenen over gedaan eer hij goed werd bij man united. Hij was niet gelijk een vaste waarde. Een beetje een gevalletje Nani. Ronaldo had dat makken ook. Dacht dat hij er al was, maar hij heeft het goed om kunnen keren. Je hebt niet altijd gelijk Jerry. Ronaldo was aan het begin van zijn loopbaan bij na united @!#$, en toen mocht ie ook nog verhuurd worden en uiteindelijk was het zover dat ze hem eigenlijk weg eilde doen.