Slecht nieuws

• Wim

Helaas, van Basten heeft per direkt zijn funktie neergelegd.

't Ging net zo lekker.

(yesyesyes!!)

• Vak W

Jammer, misschien kunnen ze Gullit nemen. Die is ook vrij.

• Wim

Jaaa, dat word genieten!

Koopt ie Lucius, wedden?

• Gernie

Ja en Corry Gibbs!

• Wim

En ik weet het zelf ook wel, bij ons is het helemaal een droevenis, maar toch,

geen mooier vermaak dan leedvermaak!!

04/05/2009 Boze supporters wachten spelersbus Ajax op

03/05/2009 Ajax pijnlijk onderuit bij Sparta

26/04/2009 Ajax laat kans op tweede plaats liggen

22/04/2009 AZ kampioen door nederlaag Ajax

• Rene

Onder Gullit was het voetbal en het resultaat i.i.g. beter dan onder

van Marwijk, Koeman, Verbeek en Vlemmings.

• Wim

Huh?

Heeft Gullit een prijs gewonnen?

Onder v Marwijk vond ik het voetbal laf maar hij haalde iig een prijs.

• Gernie

Onder Gullit is er met geld gesmeten, de één na de ander gehaald, die vervolgens niets meer waard waren. Bovendien was het voetbal en de resultaten ook niet fantastische en zeker te bedenken met hoeveel er geinvesteerd is toen!

Onder koeman was er geen luis meer op dood te drukken en ik vind dat hij het naar omstandigheden best goed gedaan heeft,

Van Marwijk kreeg nieuwe aankopen, speelde in het begin (tot de winter) prima voetbal en is toen in een diep gat gevallen! Maar won uiteindelijk wel de beker.

Onder Verbeek, was er structureel iets mis tussen spelers en trainers waar door de resultaten uitbleven (daarnaast was er nog steeds / alweer geen geld)

Vlemmings heeft het nog best aardig gedaan kwa resultaat. Van de 13e plek zijn we toch op geklommen naar de 7e plaats en heeft ook punten gepakt tegen de lastige tegenstanders (psv, az).

• Rene

Heb het toch niet over prijzen, onder van Marwijk was het voetbal dramatisch.

• Wim

Resultaten worden oa in prijzen uitgedrukt dunkt me.