Slecht nieuws

• Rene

Kalou vergeten ?

• Rene

Ga toch weg , 4 thuiswedstrijden gehad in de Kuip, gunstige loting en daardoor

beker gewonnen, als jij daar al helemaal blij van wordt………

• jerry

ik ben het roerend met je eens rene, onder gullit hebben we nog gevoetbald, onder van marwijk met het belachelijk kommetje was echt zo slecht het voetbal!!!

• Rene

Ja, dat weet ik van jou !

4e geworden, zouden we nu een moord voor doen, bovenaan ge-eindigd in de Uefa poule, later uitgeschakeld door Sporting, met dat vuurwerkincident.

Lang meegedaan voor de titel, maar mede door blunders van Bosschaart ( ADO en Den Bosch uit ) op het laatst het spoor helemaal bijster.

Maar zeker de 1e helft van het seizoen werd er gewoon leuk gespeeld, zeker de thuiswedstrijden.

• jerry

de doorbraak van castelen en kalou!!! met kuyt in de spits, wat een voorroede!!

• Bloedgroep-FFFFF

Idd erg jammer, vind ik, puur door Feyenoordogen bekeken dan wel.

De arrogantie en koele manier van werken van Marco

met zijn bille-slaafjes Robbie en Johnny zijn een hecht triootje,

maar te klef voor op het veld van een grote club in Ned. De 3 Gladjakkers!

Jammer, anders waren ze er volg. jaar weer met Boter en BasterdSuiker ingegegaan ! Gun die club helemaal niets ( in a´dam) met alle miljoenen van jarenlang C.L.

Nogmaals, een goede speler is niet gelijk door een spoedcursus een trainer, laat staan voor een club met een beurse notering!

• Gernie

Ik kan onder gullit meer Flop op noemen dan Positieve doorbraken!

• jerry

castelen? kalou? goor? saidi? babos? bahia? ostlund? waren op voorhand geen slechte aankopen, alleen gibbs, bruno basto, bosschaart waren echt heel slecht!!!