OT alweer stemmen

• Yvonne aka sommeke

Hallo, paar maanden geleden had ik gevraagd of jullie wilden stemmen op onze 1e zoon Daan* , helaas heeft hij toen niet gewonnen. Nu ben ik 18 december 2008 trotse moeder geworden van onze 2e zoon Ivan. Nu hebben wij weer op een babysite een foto van Ivan ingeschreven voor een foto verkiezing, nu is hij ook uitgekozen als 1 van de finalisten.

Zouden jullie alsjeblieft willen stemmen op de foto van Ivan het is de 3e foto , jongetje in het zwart-witte vestje. Als we winnen krijgen we de foto op canvas doek

Dit is de link

http://www.kindjeopkomst.nl/poll/20090501_bvdm_01.htm

Ook namens Erwin en Ivan heel erg bedankt.

• SKL

Natuurlijk heb ik gestemd. Ik hoop dat jullie deze keer het canvas doek wel winnen.

Succes !

• ronaldo

Ivan heeft mijn stem gehad.

• ZEUS

ik heb toch maar gekozen voor nr

3 ;)

• Nicol

en.. je hebt meteen maar ff al je hyves vrienden op de hoogte gesteld?;)

• Bloedgroep-FFFFF

Hallo Karin,

Nee, niet WEER even stemmen, is slechts de 2e x.

Dit is heel normaal en ik hoop dat vele ook even de moeite nemen, kleine moeite,

waar het Legioen ook groot in kan zijn toch?

Zo was het ook met EUS, als stadsdichter, hij won, mede door zijn feyenoordvrienden met een genante meerderheid :D en was supertrots, net als de vele felicitaties voor dochter Pam laatst.

Op mijn 2e hyvessite over Feyenoord, zal ik morgen proberen hem naar mijn hyvers op Bloedgroep-FFFFF door te sturen, hopelijk zijn er dan steeds anderen, die hem willen doorsturen.

Morgen ben ik weer online en kom op mijn hyves, okay?

Ivan krijgt onze stemmen! Dat hebben jullie wel verdiend! Veel succes, hou ons op de hoogte als je meer weet over de uitslag, okay?

• ZEUS

neuhhhhh zoiets doe ik niet ;)

• Rotterdammer

Graag gedaan, veel succes!

• Spatje

Die link had je snel naar mijn hyves gestuurd Zeus!!!!!!!!

Ik heb gestemd hoor.:D

• ZEUS

:D:D:D