barcelona werd ook genaaid door een belachelijke rode kaart
vorige week werd barcelona genaaid met een zuivere penalty voor henry, en die 2de handsbal vond ik geen penalty van eto o… nee chelsea voetbalde niet, chelsea ontregelde barcelona en dat deden ze goed!!! maar ze bleven wel met 10 man achter de bal voetballen en vormden een blok om barcelona te ontregelen!!!
Volgens mij heb jij een andere halve finale gezien dan ik!
Anyway, ik ben het in dit geval met Jerry en Eddy eens.
Chelsea is niet genaaid! Hebben niet gevoetbald, wel het spel ontregeld op een zeer professinale manier! Ze hebben zelf echt goede kansen gehad en niet benut. dat kunnen ze zichzelf kwalijknemen!
Verder was die rode kaart onterecht en hadden ze wel een pingel moeten hebben, maar dat streept elkaar enigzins weg. 2e handsbal was geen hands.
Toen ze met een man meer kwamen hebben ze geen moment geprobeerd de 2e goal te maken en daarmee het onheil over zichzelf afgeroepen.
en tegen 10 man een spits eruit halen voor een verdediger, en als je kijkt naar het hoeveelheid balbezit is dat in handen van barcelona, echter barcelona schiet slechts 1 keer tussen de palen en het is gelijk een goal!!! en ja die rode kaart was belachelijk, en chelsea had een penalty moeten krijgen, maar als je kijkt over 2 wedstrijden vind ik het toch terecht dat barcelona doorgaat omdat zij toch degene waren die wilde voetballen ipv de tegenstander ontregelen!!!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?